המלצה למייק אפ

גלי!

New member
המלצה למייק אפ

אני משתמשת (בערך כבר 4-5 שנים) במייק אפ מעולה של רבלון colourstay שבא בבקבוק זכוכית בכל מיני גוונים. הוא עמיד במיים (טוב לי - יש לי עדשות מגע, ובכלל בקיץ זה עוזר הרבה!) וגם מונע ברק מיותר ב- T !
 

plomphy

New member
רבלון זאת חברה טובה אבל

אני לצערי צריכה להשתמש של נוטרג´נה, יש להם מיוחד נגד פצעונים!!!
 

גלי!

New member
אני משלבת את שתיהן

למרות שכבר אין לי יותר פצעונים אני משלבת כל מיני חברות וגם נוטרוג´נה שתמיד עוזר במקרה ויוצא פצעון אחד או שניים. אבל בלי קשר, נמוצרים שלהם גם טובים לעור שמן (שלצערי זה מה שיש לי)
 
למעלה