המלצה חמה לכל מי שאוהב Techno/Progressive אומן בשם Triac קצת חזק..... משהוא סוף
G groot New member 20/10/06 #1 המלצה חמה לכל מי שאוהב Techno/Progressive אומן בשם Triac קצת חזק..... משהוא סוף
נ נדב8 New member 21/10/06 #4 נצל"ש סיגנונות... מישהו יכול לתת לי דוגמא לטראנס אפריקאי?...לא לאמן...יצירה, אבל שתהיה מפורסמת יחסית... וגם בדרך לדארק...תודה!
נצל"ש סיגנונות... מישהו יכול לתת לי דוגמא לטראנס אפריקאי?...לא לאמן...יצירה, אבל שתהיה מפורסמת יחסית... וגם בדרך לדארק...תודה!
S Symbiosis New member 22/10/06 #6 Rinkadink - Rabbit From Darkside או שאם אתה אוהב יותר את הסגנון העכשוי של ה"דרום אפריקאנים" דוגמת אמנים... SLUG, TWISTED SYSTEM, PHYX ושאר הקיצים... Rinkadink - Rabbit From Darkside זה ההתחלה... זה לא דארק זה פול און מסיבות למהדרין.
Rinkadink - Rabbit From Darkside או שאם אתה אוהב יותר את הסגנון העכשוי של ה"דרום אפריקאנים" דוגמת אמנים... SLUG, TWISTED SYSTEM, PHYX ושאר הקיצים... Rinkadink - Rabbit From Darkside זה ההתחלה... זה לא דארק זה פול און מסיבות למהדרין.
M Misha345 New member 22/10/06 #11 אני אוסיף להמלצה מי שאהב את טריאק שישמע את Nuclear Ramjet - Mission To Sedna
S Stoned Junglist New member 23/10/06 #13 טק טראנס שמאק טראנס כל יום יוצא סגנון חדש כבר.. זה בעיקרון דומה לפרוגרסיב וכו ככה שהוא בכיוון
M Misha345 New member 24/10/06 #14 כן בעיקרון גם קלאב טראנס ופופ דומים. יש קיק, הייהט וסנר וקלאפ. בעצם גם רוק לפעמים דומה טק טראנס לא סגנון כזה חדש
כן בעיקרון גם קלאב טראנס ופופ דומים. יש קיק, הייהט וסנר וקלאפ. בעצם גם רוק לפעמים דומה טק טראנס לא סגנון כזה חדש