המלצה חמה

groot

New member
המלצה חמה

לכל מי שאוהב Techno/Progressive אומן בשם Triac קצת חזק..... משהוא סוף
 

Misha345

New member
אומרים

שהסגנון הזה נקרא טכנו-טראנס, או בשם המקוצר טק-טראנס
 

נדב8

New member
נצל"ש סיגנונות...

מישהו יכול לתת לי דוגמא לטראנס אפריקאי?...לא לאמן...יצירה, אבל שתהיה מפורסמת יחסית... וגם בדרך לדארק...תודה!
 

Symbiosis

New member
Rinkadink - Rabbit From Darkside

או שאם אתה אוהב יותר את הסגנון העכשוי של ה"דרום אפריקאנים" דוגמת אמנים... SLUG, TWISTED SYSTEM, PHYX ושאר הקיצים... Rinkadink - Rabbit From Darkside זה ההתחלה... זה לא דארק זה פול און מסיבות למהדרין.
 

Misha345

New member
אני אוסיף להמלצה

מי שאהב את טריאק שישמע את Nuclear Ramjet - Mission To Sedna
 

Stoned Junglist

New member
טק טראנס שמאק טראנס

כל יום יוצא סגנון חדש כבר.. זה בעיקרון דומה לפרוגרסיב וכו ככה שהוא בכיוון :)
 

Misha345

New member
כן בעיקרון

גם קלאב טראנס ופופ דומים. יש קיק, הייהט וסנר וקלאפ. בעצם גם רוק לפעמים דומה טק טראנס לא סגנון כזה חדש
 
למעלה