המלצה בבקשה
נמאס לי.
שואבים מחזירים וחוזר חלילה וכלום.
עוברים יום 5 ו6 ברמה הכי גבוהה שיש.
1.מי הרופא במרכז שנחשב לתותח הכי כבד?הכי יצירתי.לא רק שואב מחזיר ..
לא אכפת לי כמה עולה.
2.עשיתי צילום רחם.היסטוסקופה והכל תקין כולל זרע וכל הבדיקות. אני אחרי 2 קייסרי.מחסירים לי כולל כל התמיכה וזריקות כל 3 של פרוגסטרון ו....כלום. יש לכן אולי מהידע שלכן רעיון מה עוד ניתן לעשות?
נמאס לי.
שואבים מחזירים וחוזר חלילה וכלום.
עוברים יום 5 ו6 ברמה הכי גבוהה שיש.
1.מי הרופא במרכז שנחשב לתותח הכי כבד?הכי יצירתי.לא רק שואב מחזיר ..
לא אכפת לי כמה עולה.
2.עשיתי צילום רחם.היסטוסקופה והכל תקין כולל זרע וכל הבדיקות. אני אחרי 2 קייסרי.מחסירים לי כולל כל התמיכה וזריקות כל 3 של פרוגסטרון ו....כלום. יש לכן אולי מהידע שלכן רעיון מה עוד ניתן לעשות?