המלכה הזאת קורעת

המלכה הזאת קורעת

נראה לי שכבר הראו אותה בעבר בטלוויזיה ברק בישראל נראה לי היא מאוד מוכרת
 

izmeral1

New member
לטיפה קטיפה תכתבי מהשו למעני בבקשה=

הדגשה לעצבנית אש. אוי היא גרוזינית בכלל. כי אלה עברו את כול המחסומים של העצבים. ואכי אלימים הם בדם קר זה הרוסים והפולנים רק הם ברשימה הגדולה של רוצי משפחות שלמות ותינוקות. מחייב לכתוב זאת כי על ראש הגנב בוער הכובע המכוער שם אלה מרוסיה וכמובן אלה הפולנים בדם קר רוצחים. לבוא ולהגיד שהמרוקאים אלימים. הפשע הכי מאורגן בעולם היום הוא העם הרוסי. והרבה ממדינות הבלקן. כי בגלל הרבה סבל. וגם מלחמות ליבם הפך להיות קר. לרצוח גם את ההורים . ואז אומרים עשיתי זאת כהמתת חסד. על איזה חסד. ירושה עלובה אולי שם יש" אז לכתוב על מרוקאים אלימים לכי חוליגנית ערה זה משת עצבנית רק הניק שלך אומר כמה מכוערת את. אז הדם קר מדיע מהאשכנז לצערי וצער העולם. קוויןליטיפה69 תנסחייייייייייייייייייייייייי טוב אם יש לך את המילים במקום כמו תמיד. אני מרוקאית חצי והחצי בשני צרפתי . בכלל נולדתי בצרת. אבל זה מוצא הרוי היקרים לי . הרחנות וכול האהבה של אהבת אדם וכבודו הם רק מבני עמי ספרד הנאורה. אנחנו רק פיטי ספרד. אין לאף אחד זכות להכפיש שום עדה בעולם. על הרוע כן כתבתי כאן. בגלל שהדברים יצאו מהגדרם..?????? שלטון סורי לא פחות טוב משלטון כולם למען הכיס והתחתתתתתתתתתתתתתשלהם עוד כולם חיים בצל הפחד.. תמיד תחת האש תמיד יש מיתה בעולם האחזר הזה של רודנים כאלה . והחלש מאלה רק מת כמו נמחק מהכול. זה האזרח הקטן. ואם הוא שורד לרוב דמו קר. ואם יש מרוקאי או נמר עליו עצבני. אז טוב להוציא את העצבים בקללות ולא בכלים רצחניים כמו אלה מעדות האזכנז.כמה אפשר להיות כאן גזעני. מגעיל עד כמה פה הלכו רחוק עם השינאה וקינאה לעם הכי נאור מרוקאי.
 
אני ממש לא מכוערת ומה את תוקפת אותי

הוכחת שצדקתי זו אלימות מילולית ואני ממש לא רוסיה או אשכנזיה רק אמרתי את דעתי מה את נטפלת עלי
 

izmeral1

New member
א אין כאן שום דבר שהוא לא אמיתי.

ואין פה קללה אליך טענה כן יש. כתבת בפרוש. שהמרוקאים אלינים מרוב שהם עצבנים. מה את מנסה פה להטעות את דעת הקהל ואותי. זו דעתך. אז דעתי היא בכלל של העולם. אף אחד לא יכול לשקר. ראי כמה יש רציחות במדינה הקטנה שלנו. עוד באמריקה הענקית. אין בא כזה מספר גדול של רציחות ביום יום.. מהכול וכמובן רצחי משפחות שלמות ותינקות. כן זה מום לידה אשכנזי אגיב כך.זו עובדה וזה מה שקורה. את גרמת לי להזכיר ולרענן כאן מאיפה נגיע האילמות. ראי בכללית לא בודדים. אז בבקשה עזבי את הכול שלך הגזעמי. כי אם זה לא אז מה זה..פח ןעוד פחחחח. אותך אישית לא קיללתי כולם רואים. נכון רואים הטנפלתי על מילותיך היפים המרוקאים אלימים. לו רק ידעת כמה הם רחנים ורגישים.לאהבת האל והאדם באשר הוא. אולי בסרט אלים אני מאחלת לרוצח למות.ובציאות זה קשה. ואם אדם רוצה במותו של האחר פשוט הוך להיות שותף לרצח. כי החיים לא נתנים בידי האדם.. רק מבורא עולם. ונכון על הפשע צריך לשלם במכיר הכי גבוה. צדק ירדוף צדק.
 
אלימות קיימת בכל העולם לצערי

קשה להבין חלק מהתגובות שלך מלאות בשגיאות כתיב אבל המסר הובן
 
מה את מתעצבנת מהתגובות שלהם...

כל מי שכותב משהו על מרוקאים זה כי הוא מקנא בהם, זו עדה יפה, חמה, מכניסת אורחים ולבבית, וכולם שם יפים ויפות, חמסה עליהם!!! עזבי אותך מלהיכנס לפינות האלה, יש פה אנשים קנאים וצרי עין! רוחמה לגמר, סמסו 5! מייקל- סע מעבר לים!!!
 
אין במה לקנא

שאין מה להגיד ישר קנאה אמרתי את דעתי וזכותי לחשוב כך הם באמת אלימים ועם דם חם ואני לא היחידה שחושבת כך
 

בוףברכה

New member
היא התחילה בחלומות בהקיציס....ומאז..

היא הישתתפה בהרבה תוכניות T.V...אישה גזורה...איך ..איך פיספסתי אותה היום.. אם אני לא טועה יש לה שם מישפחה מתאים..
 

בוףברכה

New member
נראה לי...מיק ..

העלימה את....ארליך....
..
 
למעלה