"המיוחדים של צער בעלי חיים"

Benjamin Turner

New member
ואגב, אני מתנצלת על הטון התוקפני,

אני פשוט לא משהו ב"לקרוא" אנשים (תרתי משמע
) וחשבתי שאת שואלת שאלות שאמורות להסתבר כרטוריות ולא שאלות תמימות של מי שבאמת רוצה להבין ולדעת (האמת שעדיין לא השתכנעתי שלא כך הדבר, אבל אני בדרך
).
 

Dark faith

New member
לצערי דברים אלו נכונים.

בזמנו צחי התחייב בפניי כי הכלבים שמומתים הינם רק כלבים לא ברי אימוץ (גם חתולים כן...) כולנו נסכים כי גורים- אפילו בני יומם ברי אימוץ 100%! צריך רק להשקיע בהם. עד שיגיעו לגיל המתאים לאימוץ (סך הכל מאמץ של שבועיים-חודש). כולנו שמענו על החתולים שקוקה כמעט הצילה אותם, אך לצערנו הגיעו לצער בעלי חיים ת"א והומתו עוד מאותו היום. אז חוק צער בעלי חיים במדינתנו? חה...אני הראשונה לצחוק ממנו. אם מארגן קרבות כלבים משתחרר ממעצר בגלל "חוסר עניין לציבור". או מתעלל בסוס עד תת תזונה חמורה והסוס נשאר אצלו...כי החוקים במדינתנו כל כך לקראת מתעללים...אז להגיד "יש את חוק צער בעלי חיים"...זה כמו להגיד יש שלום עולמי.
 

Dark faith

New member
למרות שבעניין החתולים,

בער בעלי חיים באת לא ממית מהר מדי. לפחות לא ממקרה שאני שמעתי עליו.
 

לה פטיט

New member
ד"ר נבו הנכונים הדברים?

תמוהה העובדה שאת שאדם שנעצר שוחרר בגלל "חוסר ענין לציבור" הדברים לא הגיונים אולי תיק החקירה נסגר כמוזכר דלעיל. אבל במידה ויש עבירות ע"פ החוק משטרת ישראל צריכה לטפל. לא מטפלת תתלוננו למפכ"ל.
 

Dark faith

New member
משטרת ישראל מטפלת...

בית המשפט בוחר לשחרר את העצורים. מכיוון שלא נאספו די ראיות. צר לי אבל כלבים מלאים נשיכות, וצלקות בגופם במיוחד בעורף וכדומה- מספקים די ראיות. בדבר הסוסים- צריך ממש התעללות נוראית, והוכחה לכך כי הסוס סובל וממשיך לעבוד כחיית משק. למשטרה אין די כוח בגלל הרשות המחוקקת!! הכל בחוקים של המדינה שלנו. ובקשר לגורי החתולים, תוכלי לשאול אישית את קוקה מהפורום.
 

לה פטיט

New member
בית משפט פועלים ע"פ מה שמוצג להם

ע"י עו"ד מהמשטרה למשל למדור איכות הסביבה במשטרה יש עו"ד נורית בן זקן שהיא אמורה ליצג את בעלי החיים בבית משפט
 

big lul

New member
זו למשל טעות

אמנם גורים בני יומם הם ברי אימוץ, אבל לא ניתן להחזיקם במכלאה כי הם נוטים להידבק במחלות ולהדביק אחד את השני, כך שרובם מתים. אני מכירה עוד עמותות שממיתות גורים שלא מוצאים להם משפחות אומנות. רק גורים שעברו חיסונים יש סיכוי סביר לשרוד בעמותה. רציתי גם להסב את תשומת ליבך לכך שלאחרונה צב"ח ת"א היא העמותה שמובילה את המאבקים הנ"ל - למען הסוסים, לשיפור תנאי ההסגרים ועוד.
 

Dark faith

New member
או.קי,

בקשר לסוסים- יש המון המון התנגדות מצד פעילי זכויות בעלי חיים. אנחנו בשנות ה-2000, ולא בימי הביניים. סוס מזמן היה צריך לצאת מעבודת הפרך הזאתי. ולכן המאבק לפי דעתנו צריך להתמקד באיסור שיעבוד הסוסים חד וחלק! בקשר לשיפור תנאי ההסגרים, בזמנו זה היה נראה לי כמו ניסיון לשפר את תדמית צבחתא...זאת הייתה תקופה קשה לעמותה, שירו לעברה מכל הכיוונים חיצים. איפה עומד המאבק הזה באמת? ובקשר לגורים, חבל מאוד! צבחתא, צריכים, וגם עמותות אחרות לדאוג למתנדבים מניקים!! זאת אחריות לשבועיים-שלוש...פה מדובר על חיים שכן ניתן להצילם...ולדואג לחדר סטרילי שיהיה ראוי לגורים...
 

Dark faith

New member
גדי וינטר זה אתה?

או מישהו מהעמותה? כינוי נחמד בחרת לך. לה פטיט- בדיוק כמו הפילה. מישהו יודע מה נסגר עם המקרה הזה?
 

רֵעוּת

New member
אגב, אני באמת מסכימה עם הטענה

שזו טעות. אם מישהו רוצה "כלב גזעי" עדיף לברר איתו למה הוא רוצה כלב גזעי ולתשאל אותו כדי לגלות איזה גזע מתאים לו (ואם בכלל מתאים לו כלב). לתת למישהו לאמץ כלב שהשיקול היחידי שהוא עושה בבחירה הוא "גזעי" זה מתכון בטוח לצרות.
 

rockirocki

New member
הגזע הוא גזע מאוד לא פופלארי

בארץ... הוא בדר"כ מגיע בצבע שחור (לעיתים גם בחום) שזה כבר צבע בעייתי בארץ ומאוד לא פופולארי, הוא כלב גדול יחסית ומאוד אנרגטי. לא בכדי היתה המלטה אחת בשנתיים האחרונות. בגלל חוסר הפופולאריות שלו הגורים נמכרים כמעט ללא תמורה ולצערינו הרב מה שנקנה בקלות גם נזרק בקלות אצל רוב הישראלים. כנראה כשהגור גדל קצת והפסיק להיות חמוד ומתקתק, והתחיל לעשות נזקים ואז החליטו בעליו לזרוק אותו. חבל באמת שהמגדל לא לקח את הכלב חזרה אליו. יכול להיות שכלל לא הודיעו לו על כך, ואולי צחי כדאי שתתקשר אליו. אני מכיר מספר מגדלים שמוכרים את הכלבים עם הסכם שבמידה והאנשים לא יכולים להמשיך לגדל את הכלב הם חייבים להודיע למגדלים והם ימצאו יחדיו פתרון לכלב. שמעתי כבר על מגדלים שהחזיקו תקופות ארוכות כלבים בוגרים בפנסיון על חשבונם עד שמצאו לכלב בית, לא פעם עלות ההחזקה עלתה בהרבה על עלות המכירה לפני מספר שנים כשהכלב היה גור.
 
הגזע כגזע מוצלח הרבה יותר ממה

שפותח ממנו - הגולדן. אבל באמת שחור. יידעתי את המגדל איך שהכלב הגיע אלינו ביום שישי שעבר. המגדל ביקש זמן לנסות ולמצוא פתרון ואני לא נכנס לקשיים של אחרים. לפי התגובה שלו בתחילה ואי החזרה שלו אלי בהמשך אני מבין שהוא נקלע לקשיים למצוא לגור פתרון. על חוסר החיבה של הישראלים לצבע השחור אפשר ללמוד מסלקטורים במועדונים :( המעניין ששני הדברים החשובים ביותר לא זוכים כאן להתעניינות - כלב מחפש בית, והזדמנות פז להשיג כלב מעולה מכלביה ולא במחיר סוחר/מגדל. אגב, למיטב ידיעתי המגדל אינו גולש בפורום אז אין מה לנסות ולחנך אותו כאן. צ.
 

רֵעוּת

New member
אתה מבין למה אני מתכוונת

כשאני אומרת שנוח לאנשים להשתמש בכם בתור מטלית לניקוי המצפון שלהם? המגדל שיצר אותו ישן בשקט עם מצפון שקט. אתה זה זה שתאלץ להמית עוד כלב שחור מעורב כי הבית שהיה יכול לאמץ אותו אימץ כלב שחור מיוחס.
 

Benjamin Turner

New member
כן, גזע נוראי הגולדן רטריבר הזה...

כלב גדול ושקט, פלאפי ורכיך, טוב עם ילדים, אינטליגנטי ונוח לאילוף, שטיחי לעת בגרות, בלי בעיות בריאות מיוחדות (למעט אולי אגן, כמו כל הגזעים הגדולים), באמת זוועת אלוהים
 

mhose2

New member
Benjamin Turner

גולדנים אכן כלבים פנטסטיים.אבל,כמו לגזעים אחרים-יש להם את הטובים יותר ואת הטובים פחות...
 
למעלה