המוזיקה שקיבוצניקים שומעים!

Indian Friend

New member
אני יודעת איך קוראים לדיסק..

אני חושבת שקוראים לו "יום עדין" וראיתי היום קליפ לשיר אחד מהדיסק שהוא השמיע באוטו.. אז זה בטח בדיסק הזה..
 

Slim Jim

New member
אה ושכחתי את

"מגפיים" :))))) הלהקה שמורכבת מקיבוצניקים ומושבניקים שהם עצמם עובדים (או ליתר דיוק-עבדו) את האדמה 14 שעות ביום. קאונטרי-פסיכודלי נהדר... נו.. מי שלא מכיר: "לחלוב יום יום את הפרות ברפת...עם ריח פרדסים, רפת וכבשים, לעשות הכל לבד ללא ניסים. להיות קיבוצניק זה נשמע יפה וגם פשוט, זה בטח קל - לא לא זוהי טעות חהחהחהחה..."
 
חחחח אני לא מאמין!

יש עוד מישהו שמכיר את מגפיים!! אני ובן דוד שלי "סוגדים" להם.. יש להם שירים ממש טובים.. אה אגב, אני חדש P:
 

Slim Jim

New member
יאללה, בוא נפתח פורום להקת "מגפיים"

 

Slim Jim

New member
יש יותר גדולים...

לחיות בחיק הטבע... קלאסי... שיר המגפיים (לא נותקה עוד הלשלשת מהמגפיים)... והשיר משהו "לעבודה לעבודה...אני הבן הכי מוצלח של טוביה החולב"
 

The orange Lady

New member
אני והמוזיקה

מוזיקה מצויינת אתם שומעים בקיבוץ :) בכל אופן.. אני שומעת הרבה סגנונות אבל בעיקר.. בוב דילן, ניל יאנג, הדורז, ביטלס, לד זפלין,פינק פלויד, נירוונה, סימפאל פלאן (מי שמכיר.. להקה ממש טובה..),אלאניס, סיימון וגארפינקל,אינקובוס, אר אי אמ.. ועוד רבים וטובים אני גם שומעת המון רוק ישראלי ומוזיקה ישראלית אריק איינשטיין, שלום חנוך, ברי סחרוף, מאיר אריאל, נקמת הטרקטור, משינה, רוקפור, אביב גפן,דני רובס, מוניקה סקס.. ועוד.. אני ממש אוהבת מוזיקה ישנה ולסיקסטיז ולסבנטיז יש לי חיבה מיוחדת.. ו.. אמממממ אני גם ממממש ממש אוהבת ג'אז ומוזיקה אירית :) זהו בגדול... מצטערת על האורך.. אבל זה מוזיקה- נושא רחב "טרקטור טוב חורש גם בבוץ"
 

anais18

New member
אני שומעת כ"כ הרבה סגנונות

אבל חונכתי על רוקנרול ומוזיקה איכותית אחרת כגון - ג'ימי הנדריקס, אריק קלפטון, הביטלס, סטיבי ריי וון, סטיבי וונדר, ניל יאנג, בוב דילן ועוד מלא מלא... חוצמזה גם פרל ג'אם, אליס אין צ'יינס, סטון טמפל פיילוטס, נירוונה, סמשינג פמפקינס, סאונדגארדן, ג'מירוקוואי, קולדפליי, אלניס, ויש עוד כ"כ הרבה... כ"כ הרבה...
 

anais18

New member
*ופה ציינתי בעיקר את הרוק

בתכל'ס אין לי בעיה לשמוע גם פופ, האוס, קלאסית (שופן
), ראפ, היפ-הופ, רית'ם אנד בלוז, צ'יל אאוט, ישראלי (המוזיקה בארץ השתפרה לאחרונה אחרי נסיגה רצינית)... הכל (טוב נו, חוץ ממזרחית וטראנסים כבדים)... אני פשוט בד"כ לא אקנה דיסקים של פופ וכאלה... אני אשקיע את הכסף באמנים שציינתי מעל וכדומה.
 

mayooosh

New member
../images/Emo45.gif

מסכימה איתך בטירוף
מזרחית וטרנס זה איכסה
כל השאר בסדר מבחינתי אבל אם כבר לקנות דיסקים אז של אמנים שאני ממש אוהבת (רשימה למעלה
ולא בפופ וכאלה )
 

Piece of Wood

New member
גרין דיי../images/Emo47.gif../images/Emo125.gif

והרבה.. חוצמזה גם הביטלס, אוונסנס... ועוד כלמיני.. בעיקר רוק ופאנק...
 

יוּבָל

New member
אני

לד זפלין, דיפ פרפול, פינק פלויד, ביטלס, גאנז אנד רוזס, מטאליקה, קווין, נירוונה, ויקסן, rush, dream theater, אורפנד לנד, ניל יאנג, משינה, כוורת, יובל בנאי, החלונות הגבוהים, אביב גפן, היהודים, נוער שוליים, פבלו רוזנברג... בטוח שכחתי כמה, אבל לא עולים לי עוד אומנים..
 
אנשים פה בהחלט מבינים במוסיקה!!!

אני אישית שומעת שלום חנוך,כוורת,גזוז,ביטלס,גידי גוב,כל מיני חדשים ישראליים (דניאל סלומון,קאשי וכו'),הדג נחש,מוסיקה ברזילאית (יש לי צד במשפחה,אגב,מוסיקה נ-ה-ד-ר-ת! כדאי לנסות!)משינה,מוניקה סקס,גרין דיי,מארון 5,יצחק קלפטר,פינק פלויד,גאנז אנ' רוזס,שלמה יידוב,שלמה גרוניך,מתי כספי,שם טוב לוי (וכל מיני צירופים שלהם),מוקי,היהודים,יהודית רביץ,מוזיקה מהסבנטיז/אייטיז ניינטיז,בלאק אייד פיז,לינקין פארק,לימפ ביזקיט,יזהר אשדות............... ועוד רבים וטובים (מאוד) ושוב,ממליצה בחום רב על מוסיקה ברזילאית.....
סליחה על האורך!
 

mayooosh

New member
אחלה מוזיקה../images/Emo13.gif

איך שכחתי?! גידי גוב
וואי אחד הטובים... וגם הביטלס ולהקות שנות השבעים שישים... מוזיקה מעולה!!
 

nofche 88

New member
שאלה

תגידי... איזה מוזיקה בדיוק את שומעת... כאילו מוזיקה ברזילאית ישנה או חדשה...? וגם איך קוראים לזמרים... או הזמרות?...
 
היי לכם!

אני נורא שמחה שיש היענות מצידכם למוזיקה הברזילאית!!! אני שומעת בעיקר שיקו בוארקי,גל קוסטה,טוקיניו וכו' למרות שהייתי רוצה יותר מוסיקה עכשווית שבני נוער כמוני שומעים.......... למישהו יש דיסקים של מוסיקה ברזילאית?! ואגב,אם מותר לי לפרסם (אני מקווה שכן) אז כדאי לכם להצטרף לפורום מוסיקה ותרבות ברזילאית (אני גם חברה בו!)!
 
אחות שלי שלחה לי מברזיל

(יחד עם מכנסי קפוארה מד-הי-מות) דיסק עם שירים ברזיליים...עוד לא פתחנו אבל עכשיו אני הולך לשים אותו במחשב
 
למעלה