המדריך להתחלה עם בחורה במועדון

bioc1

New member
המדריך להתחלה עם בחורה במועדון

גברים יקרים! יש דרך להתחיל עם בחורה אפילו במועדון ובתור בחורה רציתי להביא כמה טיפים שיכולים לעזור לכם במשימה. הנה כמה כללי בסיס של אל תעשה במועדון (חשוב מאוד) 1. אל תיצמד לבחורה מאחור או מקדימה מבלי ליצור קודם קשר עין. 2. נצמדת לבחורה והיא דחתה אותך? אל תתעקש והנח לה. 3. נצמדת לבחורה והיא דחתה אותך? אל תנסה להתחיל עם חברה שלה או עם בחורה אחרת בטווח הראיה של הבחורה שדחתה אותך. 4. אל תיגע בבחורה במקומות אינטימיים בלי הסכמתה וכנ"ל לגבי מזמוזים ונשיקות. 5. אל תשתמש בכינויים כגון: "מותק", "בובה", "כוסית", "פצצה" וכ'ו. 6. אל תשתמש במשפט: "היי את, בואי לפה רגע" 7. אל תנסה להתחיל עם אותה בחורה פעמיים לאחר שהיא דחתה אותך בפעם הראשונה. 8. אל תהיה מגעיל לחברות שלה (רצוי שתהיה נחמד וחברותי גם אליהן). 9. אל תבטיח להתקשר אם אתה לא מתכוון להתקשר (זה כלל שתופס בכל מקום). 10. קיבלת מהבחורה טלפון? אל תעבור הלאה לבחורה אחרת (לפחות לא כשהיא מסתכלת
). איך בכל זאת להתחיל עם בחורה במועדון? הנה כמה שלבים: 1. צור קשר עין עם הבחורה שאיתה ברצונך להתחיל וודא שהיא לא מסיטה את מבטה ממך. 2. התקרב אליה והתחל לרקוד לידה (לא להיצמד אליה). 3. אם יש לך אפשרות, התעניין בפרטים ביוגרפיים בסיסיים כמו שם, גיל, מקום מגורים ואם היא פנויה. אם יש היענות מצידה, יש לך אור ירוק לנסות להתקרב אליה ולרקוד ריקוד קצת יותר אינטימי, בתנאי שהיא מסכימה וזורמת איתך. 4. בשלב זה רצוי להחמיא לה קצת ואז לבקש מספר טלפון. לביישנים שבינכם יש אפשרות להתחיל עם בחורה דרך מתווך: או לשלוח חבר שלכם להתחיל איתה ובתנאי שאתם נמצאים בטווח ראיה, או להתחיל איתה דרך חברה שלה. בהצלחה
 

Barbie

New member
כמה מוזר

2 ו-7 חליפיים. החלק השני של 3 לא רלוונטי (אם הוא יתחיל עם מישהי שראתה אותו מתחיל עם אחרת, אז יש בעיה. לא אחרת - מבחינתו). 9 תמוה. למה לא להתקשר, אם התחלת איתה ? (וזאת, מבלי להביע את סלידתי מהרעיון שגבר צריך להתאים עצמו לרעיונות-שווא של בחורה אחת, על-מנת להתחיל בהצלחה עם כולן).
 
אל תזלזל

אני תמיד זלזלתי ב"10 עצות איך לתפוס בעל" של העיתון לאישה", ועדיין אין לי בעל...
 

Barbie

New member
אני לעולם מזלזל בפטרוניות

אם תקראי את הטקסט, בוודאי תסכימי איתי. מזעזע.
 

bioc1

New member
יש מספיק בחורים שמבקשים טלפון

ובבוקר כשהם "מתפכחים" לא מתקשרים (מנסיון)
 

Barbie

New member
כתבת

"אל תבטיח להתקשר אם אתה לא מתכוון להתקשר (זה כלל שתופס בכל מקום).". כשהוא היה "שיכור" (אין לי מושג למה השתמשת במרכאות), הוא התכוון להתקשר. הדבר השתנה (משום מה). זה לא מבטל את הכוונה המקורית.
 

bioc1

New member
התכוונתי שיש בחורים שאוספים טלפונים

מכל מיני בחורות ואז בבוקר הם בכלל לא משייכים את הטלפון לפרצוץ וכמו שבלתי צפויה אמרה, החלפת הטלפונים היא באמת לא רצינית במועדון אבל זה סתם מעצבן כי גם כשהבחור לא שיכור והוא לוקח את המספר ואומר לה שיתקשר אליה, הוא בד"כ לא מתקשר. אני נתתי את הטלפון שלי סה"כ פעמיים במועדון. בפעם הראשונה התחרטתי ודווקא אז הבחור כן התקשר ובפעם השניה הבחור ממש מצא חן בעיני אבל הוא כמובן לא התקשר. ואל תקחו את זה יותר מדי ברצינות, סך הכל, רציתי להביא דוגמאות למשפטים והתנהגויות שאני נתקלתי בהן ושגרמו לי לדחות אוטומטית בחורים.
 

Barbie

New member
אז אל תקחי באופן רציני מדי

את הדעה השלילית שלי עלייך. למשל, את זה שאני חושב שאת [משהו-שיוביל-לחסימתי] ו[משהו-בקשר-למשקל-שלך]. וגם שלא הייתי נוגע בך עם [אמצעי-לנגיעה-מרחוק-מאוד] וכו'.
 

bioc1

New member
חח... הוא כבר נחסם, אם היית קורא

מה הוא כתב עלי אתמול...
 

p a t h o s

New member
זה לא מבטל

את הכוונה המקורית אבל כוונה מקורית בלי עשייה היא כמו לקנות אבטיח בלי הבשר בפנים
 
נו אז מה?

ביג דיל. רוצה - שיתקשר. לא רוצה - שלא יתקשר. זה לא שהוא בן זוגי מזה 10 שנים, מה אכפת לי אם אחד מהמועדון יתקשר או לא. כל החלפת המספרים הזו היא סתם ניסיון.
 
למעלה