הלכתי ...

טאKילה

New member
הלכתי ...../images/Emo178.gif

לטייל הבוקר עד הצהרים...
באסה שום דבר חריג לא קרה לי בדרך.
כמעט צעקתי היידה בת-ימים תאתגרו אותי כוש'לאמשלכם. כל הרוסים הלכו לים, גם האלה שצועקים מישמיש בזול שתקו מיוזעים, חם חם בחוץ. מיואשת קניתי מנגויים, הלכתי לבית מאפה של שימי יאמי הכי טעים אצלו, קניתי בורקסים מגניבים, באגטות, ולחמניות עם מליוני שומשומים. איכס, סיבוב דאווין לא משו
 

עפיפiנט

New member
למלו באת סיבוב לאורך החוף???

היו שמה מלא דייגים עם חריץ דו כיווני חחח נופל להם הכל אפילו החכה
שמש זלו בריא לחכות של דייגים נה נה ני דיגי דגי דם
 
למעלה