הלכתי ...../images/Emo178.gif
לטייל הבוקר עד הצהרים...
באסה שום דבר חריג לא קרה לי בדרך.
כמעט צעקתי היידה בת-ימים תאתגרו אותי כוש'לאמשלכם. כל הרוסים הלכו לים, גם האלה שצועקים מישמיש בזול שתקו מיוזעים, חם חם בחוץ. מיואשת קניתי מנגויים, הלכתי לבית מאפה של שימי יאמי הכי טעים אצלו, קניתי בורקסים מגניבים, באגטות, ולחמניות עם מליוני שומשומים. איכס, סיבוב דאווין לא משו
לטייל הבוקר עד הצהרים...