הלחן של מרגיש אחר מועתק !

שלומיתת

New member
נשבעת לך שאני לא מבינה אותך.

גאד דעמט,כשאתה אוהב להקה אתה מאמין בה ובמקוריות שלה.. אני לא חושבת שהייתי אישית ממשיכה לאהוב אותם אם היה לי ספק כלשהוא שהם לא מקוריים.. אז אם לך יש ספק כזה,באמת,בלי נסיון להעליב,מה אתה עושה פה?!
 

kombinaizer

New member
מי אמר שאני לא אוהב את הלהקה?

זה שאני לא עוד מעריץ עם משקפיים ורודות שהלהקה המושי מושלמת שלי ואני לא חושב שהיא 100% זה לא אומר שאני לא יכול להיות בפורום. אני אפילו מנהל את פורום כלא 6 (1535) ולא חושב שהם מושלמים ואם יש לי מילה רעה עליהם אני לא אסתום תפה, הרי לומדים מטעויות.
 

timon12

New member
יש שם 2 אקורדים ממרגיש אחר.

השאר זה רק אותו סגנון צליל, ואקורדים שונים, זה בול 3 שניות דומות של 2 אקורדים.
 

שלומיתת

New member
עצבנת אותי עכשיו סופית.

"משקפיים ורודות שהלהקה המושי מושלמת שלי ואני לא חושב שהיא 100%" דבר למישו אחר ככה. מישהו אמר שהם מושלמים? אין דבר כזה!! אבל ההבדל בין לא מושלמים ל-מעתיקים לחנים של אחרים הוא שמים וארץ! זאת הבחירה שלך אם להיות פה או לא,אבל אני לא רואה בדיוק את האהבה שלך ללהקה אם בזה שאתה מאשים אותם בהעתקת לחן אתה מראה אהבה,יש לך דרך מאוד מקורית להראות אותה. "הרי לומדים מטעויות" על איזה טעויות בדיוק אתה מדבר? שתף אותנו,אולי אלה אנחנו שעיוורים.
 

kombinaizer

New member
עזבי אנחנו טוחנים מים.

מאסתי מהריב הזה, שכל אחד יחשוב מה שבא לו. ולשאלתך תמצאי תשובה בתגובותי
 

סינטטית

New member
מי אמר? אף אחד לא אמר

אתה אומר את זה דרך התגובות שלך. יש דברים שלא צריך להגיד במפורש. אבל בסדר אולי אתה כן אוהב את המוזיקה והכל, אבל מההודעות שלך משתמע כאילו אתה תמיד מנסה לחפש בכוח איפה הם לא בסדר. מה הבעיה? אתה נהנה מהמוזיקה? תהנה בלי הרבה רעש וצלצולים. אני יכולה לחתום איתך שסינרגיה לא העתיקו את הלחן ואם יש שם צליל וחצי שדומים זה יכול לקרות להמון אמנים, ואני בטוחה שזה קורה ואנחנו פשוט לא מכירים שירים כאלו כרגע... אבל מספיק לחפש במה להתעסק, זה מעצבן.
 

שלומיתת

New member
אני לא מבינה את הקטע שלך.

הגיוני שאם היית באמת אוהב את סינרגיה לא היית מאשים אותם בדבר כזה,ולדעתי זאת פשוט בושה בתור מעריץ שלהם לשאול אותם דבר כזה. רוצה?תעשה את זה אתה. אני לא קשורה לזה.. אני בטוחה ב100% שהלחן של מרגיש אחר לא מועתק
 

סינטטית

New member
חחח אויש נו באמת

בהתחלה בכלל לא שמעתי כי ידעתי שאני אשמע ואני אדע שזה שטויות. והנה שמעתי וזה באמת שטויות. אין דמיון בכלל... חיפשתם דמיון ומצאתם. אז יש איזה צליל אחד בכל השיר הזה שדומה לצליל אחד בכל מרגיש אחר... זה נקרא העתקה? גניבה? ממש לא. זה במקרה... זה יכול לקרות בהמון השוואות בין שירים. השיר עצמו בכלל לא דומה ואפילו לא מזכיר את מרגיש אחר... אני חושבת (ובטוחה) שסינרגיה מספיק מקוריים בשביל לא לגנוב לחנים.
 
מעולם לא תיעבתי את סינרגיה =]

טוב נו, אולי רק קצת... אבל אתמול הבנתי שהם ממש נחותים ומעפנים! עזבו את זה שהמוזיקה חסרת כל נוף או מבנה, גם האקורדים לא מקוריים.
 

שלומיתת

New member
אז מה הקטע שלך?

להכנס לפורום של להקה ולהשמיץ אותה? מובן מאליו שאלה שנמצאים כאן וכותבים כאן הם אנשים שאוהבים את סינרגיה (או לפחות רובם המכריע),אז בשביל להכנס?כדי לקבל על הראש?סוג של מזוכיזם
 

N o y 1 6

New member
תראי..זה קרה גם בשירים אחרים..

וזה לא נחשב העתקה...גם אם זה נשמע דומה.. באמת נראה לך הגיוני שמישהו יעשה דבר כזה ויסכן את הקריירה שלו? ועוד להקה מצליחה עם המון לחנים גאוניים משלה?
לא הגיוני נכון..?
 
למעלה