הלווווווווו,,,,,,

הייתי קראתי..התענגתי..ועכשיו זמן ל

צ´אוו...לילה טוב לכולם....
 

Adrienne

New member
פורום חדש - פורום דה קולינג../images/Emo168.gif

אתם בטח שמעתם על הלהקה המדהימה דה קולינג, עכשיו זאת ההזדמנות שלכם לפגוש עוד מעריצים, לשמוע שירים וקליפים, לשחק במשחקים ומה שבא לכם. פורום 583 - פורום דה קולינג הנה לינק: http://www.tapuz.co.il/forums/sp/forumpage.asp?id=583
 
למעלה