הלוואי שהיה עכשיו שתיים בלילה

הלוואי שהיה עכשיו שתיים בלילה

הלוואי שהיה עכשיו שלוש בלילה. הלוואי שהיה עכשיו ארבע בבוקר. חמש. פחי זבל. שש בבוקר. ציפורים. שבע. מכולת. שמונה בבוקר. שעון מעורר.
 

עוד לא

New member
שתיים בלילה

לא, אני לא מוכנה לעבור את הלילה האחרון שוב. ישנתי רע! הוא גלש באינטרנט, בשתיים התעוררתי, האור דולק, הטלוויזה דולקת ובקול. חילקתי פקודות והמשכתי לישון. בארבע בבוקר כשהוא החליט שמספיק לו ברשת, הוא נכנס לישון, מה שאוטומטית העיר אותי. לילה נוראי, כואב לי כל הגוף. הלילה ישנים לבד ובלי הפרעות.לא מוכנה שוב.
 

עוד לא

New member
נו,

אז מה יש לך לחדש לי? וכמו שאמרתי כבר פעם, עוד מעט, עדיין לא, עוד לא.
 

xanty

New member
אוי כמה מוכר

אחד האקסים שלי היה כזה, מאלה שמגיעים למיטה בחמש בבוקר. בלילות הראשונים הייתי מתעוררת כל חמש דקות, לקראת הסוף, גם כשהוא היה נכנס למיטה לא הייתי מתעוררת. שווה להתרגל?
 

עוד לא

New member
האקס הרביעי?

למזלי, שינה משותפת היא עדיין אירוע נדיר, כך שלא כל הלילות עוברים עלי בחוסר שינה. שווה להתרגל? לא יודעת, יש יתרונות וחסרונות לכל דבר. סקס באמצע הלילה/ לפנות בוקר זה אחד הדברים הנפלאים שיכולים להיות (לפחות כשאני זוכרת, על השאר אני לא מוכנה להתחייב) ואישית? אני לא הייתי מוכנה לישון איתי:יש לי יכולת טיול מדהימה במיטה, מעיפה כריות, מסתובבת, מסובבת, קר לי, חם לי, קר לך?, חם לך? גונבת שמיכות, מכסה בשמיכות, לא נוח לי, תסתובב, לא ככה, ככה, כפיות, חיבוק, נשיקה, אני ליד הקיר!
 

xanty

New member
אני חושבת שלישון איתי די נעים

חוץ מזה שנראה לי שאני נוחרת, אבל זו לא אשמתי. אבל סקס באמצע הלילה? אני לא מצליחה להתעורר ואז נוטים לחשוב שקולות המחאה הם קולות תשוקה וכדי לסרב אני צריכה להיות עירנית לגמרי, בקיצור, נו שוין.
 
למעלה