הבנתי. תודה, דניאל.אורי, אני חושש שאתה טועה..
השלוחה למפעל סוגת התפצלה מעט צפונית לתחנת קרית גת,והמשיכה במעיין עיקול של 180 מעלות מזרח-דרומה עד למפעל עצמו.. השלוחה שבתמונה שאתה העלת עדיין קיימת, להבדיל מהשלוחה למפעל סוגת שפורקה זה מכבר..
הבנתי. תודה, דניאל.אורי, אני חושש שאתה טועה..
השלוחה למפעל סוגת התפצלה מעט צפונית לתחנת קרית גת,והמשיכה במעיין עיקול של 180 מעלות מזרח-דרומה עד למפעל עצמו.. השלוחה שבתמונה שאתה העלת עדיין קיימת, להבדיל מהשלוחה למפעל סוגת שפורקה זה מכבר..
קרונות משפכיים למחצביםכל כך הרבה בתמונה אחת. תחנת קריית גת
מסילות 4 לדרום ו1 לצפון הפעילות כעת בתחנה כשמסילות האחרות במרכז התחנה מס. 3/2 בסלילה מחדש. ברקע דרומית לתחנה מעבר לכביש ולשלד הגשר/ הפרדה המפלסית רכבת משא על "מסילת חלץ" המחברת את מסילת אשדוד למסילת ב"ש , עפ"י הקרונות יעד/מוצא מכון התערובת בדבירה. בתמונה בצד שמאל שרידי סוללת המסילה - שלוחת "סוגת" שפורקה לפני מספר שנים.
יופי של חנוכיה יש שםזום מאותו מקום.
מכביש 35 לכיוון צפון.הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
תחנת קריית גת.הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
זכרונותי מתחנת קרית גתתחנת קריית גת.
פשוטה, צנועה ולאחר שדרוג מלפני שלוש שנים.
לו"ז ת"א ב"ש שנת 97זכרונותי מתחנת קרית גת
לפני שנים ,לפני שהתחנה שודרגה ,שרק פתחו את הקו לבאר שבע ,בסוף שנות ה-90 ,אני למדתי בקרית גת ואז הייתי הולך הרבה לתחנת הרכבת ,אני זוכר שראיתי את הקטר מגיע ומוסר שרביט{כך קוראים לזה?}לעובד בתחנה הוא אפילו לא עצר רק האט קצת ומסר לו {איפה רואים כזה דבר היום} היה שם איזה חדרון שהיה שם מין מוטות הפעלה גדולים ,מפעילים את המסוטים אולי? בכלל תחנה קטנה עם רכבת אחד ביום לכל כיוון ,אבל היה מענין ,זה היה אחרי שנים רבות של נתק מרכבות אחרי שגרתי בחיפה והייתי נוסע הרבה לירושלים ברכבת {בתור ילד} אבל זה היה אחרת לגמרי ממה שהיום וזכרונות מאד טובים . אחרי זה במהירות התחילו עוד רכבות ביום ושדרגו את התחנה כבר שונה מאד.
מבפניםלו"ז ת"א ב"ש שנת 97
{אני חושב שיש לו קשר לשרשור ,אני מקוה שזה בסדר בועז ,אם זה מפריע תגיד לי.} תמונות אין לי מאז ,אבל יש לי את הלוח זמנים מאז ,חבל שאין היום את הלוחות האלה הקטנים
מבפנים
בבקשה ,עוד משהוחת'כת היסטוריה...
לא להאמין - זה מלפני 11 שנים! בערך באותה תקופה סגרו את הקו לירושלים...
לו"ז הגדול מ97בבקשה ,עוד משהו
בשרשור היפה של בועז ,רואים את התקדמות או בקושי התקדמות של הכפלת הקו רציתי להראות לכם את השינויים בקו ב"ש-ת"א לאורך השנים,בסך הכל נפתח הקו לפני 11 שנה תראו את הלו"ז מ97 ותראו את הלו"ז עכשיו מ2002 ס"ה 5 שנים ,תראו כמה רכבות התווספו לקו בכל יום
המפה של קו ב"ש ב97לו"ז הגדול מ97
צד שנילו"ז הגדול מ97
איזה יופי! שווה שרשור נפרד, אם אתה שואל אותיבבקשה ,עוד משהו
בשרשור היפה של בועז ,רואים את התקדמות או בקושי התקדמות של הכפלת הקו רציתי להראות לכם את השינויים בקו ב"ש-ת"א לאורך השנים,בסך הכל נפתח הקו לפני 11 שנה תראו את הלו"ז מ97 ותראו את הלו"ז עכשיו מ2002 ס"ה 5 שנים ,תראו כמה רכבות התווספו לקו בכל יום
חופשי, ידידי, מה שבא לך.לו"ז ת"א ב"ש שנת 97
{אני חושב שיש לו קשר לשרשור ,אני מקוה שזה בסדר בועז ,אם זה מפריע תגיד לי.} תמונות אין לי מאז ,אבל יש לי את הלוח זמנים מאז ,חבל שאין היום את הלוחות האלה הקטנים
הפרדה מפלסית בסמוך לתחנת ק.גתהכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
עוד מבט על ההפרדה המפלסית של ק.גתהכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
בין נועם לשלווה.הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
וכך זה נראהבין נועם לשלווה.
כביש 3403, נקודה 3 במפת ההתמצאות.עוד אחת מתוך כל אותן ההפרדות המפלסיות המלוות את הפרויקט. ככלל, עניין ההפרדות המפלסיות הנו נקודת אור בולטת בפרויקט ההכפלה של הקו הדרומי. יש לציין שרובן כבר הושלמו . בתמונה: מבט לכיוון מזרח,לעבר ההפרדה המפלסית והישוב נועם.
אלו שמות הולמים!בין נועם לשלווה.
כביש 3403, נקודה 3 במפת ההתמצאות.עוד אחת מתוך כל אותן ההפרדות המפלסיות המלוות את הפרויקט. ככלל, עניין ההפרדות המפלסיות הנו נקודת אור בולטת בפרויקט ההכפלה של הקו הדרומי. יש לציין שרובן כבר הושלמו . בתמונה: מבט לכיוון מזרח,לעבר ההפרדה המפלסית והישוב נועם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.