הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אורי, אני חושש שאתה טועה..
השלוחה למפעל סוגת התפצלה מעט צפונית לתחנת קרית גת,והמשיכה במעיין עיקול של 180 מעלות מזרח-דרומה עד למפעל עצמו.. השלוחה שבתמונה שאתה העלת עדיין קיימת, להבדיל מהשלוחה למפעל סוגת שפורקה זה מכבר..
הבנתי. תודה, דניאל.
 
כל כך הרבה בתמונה אחת. תחנת קריית גת
מסילות 4 לדרום ו1 לצפון הפעילות כעת בתחנה כשמסילות האחרות במרכז התחנה מס. 3/2 בסלילה מחדש. ברקע דרומית לתחנה מעבר לכביש ולשלד הגשר/ הפרדה המפלסית רכבת משא על "מסילת חלץ" המחברת את מסילת אשדוד למסילת ב"ש , עפ"י הקרונות יעד/מוצא מכון התערובת בדבירה. בתמונה בצד שמאל שרידי סוללת המסילה - שלוחת "סוגת" שפורקה לפני מספר שנים.
קרונות משפכיים למחצבים
קרונות המשא שברקע התמונה הם קרונות משפכיים להובלת פוספטים ואשלג, לכן לא סביר שמוצאם או יעדם הוא בממגורות הסמוכות לתחנת דבירה, בהן מטפלים, כמו שרמזת, בתערובות דגנים.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
מכביש 35 לכיוון צפון.
אאל"ט, התקדמות מינורית בלבד. מעבודות עפר לקרקע שעליה מהודק המצע שעליו יונח הרבד.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
תחנת קריית גת.
פשוטה, צנועה ולאחר שדרוג מלפני שלוש שנים.
 

FDA

New member
תחנת קריית גת.
פשוטה, צנועה ולאחר שדרוג מלפני שלוש שנים.
זכרונותי מתחנת קרית גת
לפני שנים ,לפני שהתחנה שודרגה ,שרק פתחו את הקו לבאר שבע ,בסוף שנות ה-90 ,אני למדתי בקרית גת ואז הייתי הולך הרבה לתחנת הרכבת ,אני זוכר שראיתי את הקטר מגיע ומוסר שרביט{כך קוראים לזה?}לעובד בתחנה הוא אפילו לא עצר רק האט קצת ומסר לו {איפה רואים כזה דבר היום} היה שם איזה חדרון שהיה שם מין מוטות הפעלה גדולים ,מפעילים את המסוטים אולי? בכלל תחנה קטנה עם רכבת אחד ביום לכל כיוון ,אבל היה מענין ,זה היה אחרי שנים רבות של נתק מרכבות אחרי שגרתי בחיפה והייתי נוסע הרבה לירושלים ברכבת {בתור ילד} אבל זה היה אחרת לגמרי ממה שהיום וזכרונות מאד טובים . אחרי זה במהירות התחילו עוד רכבות ביום ושדרגו את התחנה כבר שונה מאד.
 

FDA

New member
זכרונותי מתחנת קרית גת
לפני שנים ,לפני שהתחנה שודרגה ,שרק פתחו את הקו לבאר שבע ,בסוף שנות ה-90 ,אני למדתי בקרית גת ואז הייתי הולך הרבה לתחנת הרכבת ,אני זוכר שראיתי את הקטר מגיע ומוסר שרביט{כך קוראים לזה?}לעובד בתחנה הוא אפילו לא עצר רק האט קצת ומסר לו {איפה רואים כזה דבר היום} היה שם איזה חדרון שהיה שם מין מוטות הפעלה גדולים ,מפעילים את המסוטים אולי? בכלל תחנה קטנה עם רכבת אחד ביום לכל כיוון ,אבל היה מענין ,זה היה אחרי שנים רבות של נתק מרכבות אחרי שגרתי בחיפה והייתי נוסע הרבה לירושלים ברכבת {בתור ילד} אבל זה היה אחרת לגמרי ממה שהיום וזכרונות מאד טובים . אחרי זה במהירות התחילו עוד רכבות ביום ושדרגו את התחנה כבר שונה מאד.
לו"ז ת"א ב"ש שנת 97
{אני חושב שיש לו קשר לשרשור ,אני מקוה שזה בסדר בועז ,אם זה מפריע תגיד לי.} תמונות אין לי מאז ,אבל יש לי את הלוח זמנים מאז ,חבל שאין היום את הלוחות האלה הקטנים
 

FDA

New member
לו"ז ת"א ב"ש שנת 97
{אני חושב שיש לו קשר לשרשור ,אני מקוה שזה בסדר בועז ,אם זה מפריע תגיד לי.} תמונות אין לי מאז ,אבל יש לי את הלוח זמנים מאז ,חבל שאין היום את הלוחות האלה הקטנים
מבפנים
 

amit1270

New member
חת'כת היסטוריה...
לא להאמין - זה מלפני 11 שנים! בערך באותה תקופה סגרו את הקו לירושלים...
 

FDA

New member
חת'כת היסטוריה...
לא להאמין - זה מלפני 11 שנים! בערך באותה תקופה סגרו את הקו לירושלים...
בבקשה ,עוד משהו
בשרשור היפה של בועז ,רואים את התקדמות או בקושי התקדמות של הכפלת הקו רציתי להראות לכם את השינויים בקו ב"ש-ת"א לאורך השנים,בסך הכל נפתח הקו לפני 11 שנה תראו את הלו"ז מ97 ותראו את הלו"ז עכשיו מ2002 ס"ה 5 שנים ,תראו כמה רכבות התווספו לקו בכל יום
 

FDA

New member
בבקשה ,עוד משהו
בשרשור היפה של בועז ,רואים את התקדמות או בקושי התקדמות של הכפלת הקו רציתי להראות לכם את השינויים בקו ב"ש-ת"א לאורך השנים,בסך הכל נפתח הקו לפני 11 שנה תראו את הלו"ז מ97 ותראו את הלו"ז עכשיו מ2002 ס"ה 5 שנים ,תראו כמה רכבות התווספו לקו בכל יום
לו"ז הגדול מ97
 

amit1270

New member
בבקשה ,עוד משהו
בשרשור היפה של בועז ,רואים את התקדמות או בקושי התקדמות של הכפלת הקו רציתי להראות לכם את השינויים בקו ב"ש-ת"א לאורך השנים,בסך הכל נפתח הקו לפני 11 שנה תראו את הלו"ז מ97 ותראו את הלו"ז עכשיו מ2002 ס"ה 5 שנים ,תראו כמה רכבות התווספו לקו בכל יום
איזה יופי! שווה שרשור נפרד, אם אתה שואל אותי
 

בועז ל

New member
לו"ז ת"א ב"ש שנת 97
{אני חושב שיש לו קשר לשרשור ,אני מקוה שזה בסדר בועז ,אם זה מפריע תגיד לי.} תמונות אין לי מאז ,אבל יש לי את הלוח זמנים מאז ,חבל שאין היום את הלוחות האלה הקטנים
חופשי, ידידי, מה שבא לך.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
הפרדה מפלסית בסמוך לתחנת ק.גת
ממש כפי שראיתיה לפני שנה. תקועה עמוק בבוץ הפוליטי של העיר.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
עוד מבט על ההפרדה המפלסית של ק.גת
נקודה 2 במפת ההתמצאות.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
בין נועם לשלווה.
כביש 3403, נקודה 3 במפת ההתמצאות.עוד אחת מתוך כל אותן ההפרדות המפלסיות המלוות את הפרויקט. ככלל, עניין ההפרדות המפלסיות הנו נקודת אור בולטת בפרויקט ההכפלה של הקו הדרומי. יש לציין שרובן כבר הושלמו . בתמונה: מבט לכיוון מזרח,לעבר ההפרדה המפלסית והישוב נועם.
 

amit1270

New member
בין נועם לשלווה.
כביש 3403, נקודה 3 במפת ההתמצאות.עוד אחת מתוך כל אותן ההפרדות המפלסיות המלוות את הפרויקט. ככלל, עניין ההפרדות המפלסיות הנו נקודת אור בולטת בפרויקט ההכפלה של הקו הדרומי. יש לציין שרובן כבר הושלמו . בתמונה: מבט לכיוון מזרח,לעבר ההפרדה המפלסית והישוב נועם.
וכך זה נראה
לפני שנה
 
בין נועם לשלווה.
כביש 3403, נקודה 3 במפת ההתמצאות.עוד אחת מתוך כל אותן ההפרדות המפלסיות המלוות את הפרויקט. ככלל, עניין ההפרדות המפלסיות הנו נקודת אור בולטת בפרויקט ההכפלה של הקו הדרומי. יש לציין שרובן כבר הושלמו . בתמונה: מבט לכיוון מזרח,לעבר ההפרדה המפלסית והישוב נועם.
אלו שמות הולמים!
נח לו הנגב בשלווה תחת שמי התכלת הלוהטים, ושום הכפלת מסילה ורכבות מחוצפות שיעזו לעבור את ה-50 קמ"ש לא יפרו את תחושת הרוגע והנועם השורה עליו... כמה פסטורלי... האימפריה העותמנית מעולם לא נפלה! אם נתרכז בתמונות נראה את הקרון המפואר של ג'מאל פאשה מקרטע בדרך לניצנה...
תאריך סיום משוער - רבעון ראשון 1916!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה