אתה צודק ש...
...ה-NLים הם לא הדגם הגרוע מאז השוסונים. זה לא פייר להגיד ככה - בסופו של דבר זה דגם די מצליח באירופה, השני אחרי הסיטארו (מבין החד-קומתיים, בדו-קומתיים הוולוו שולט). אבל אתה לא צודק שהוא חזק יותר מה-O405 המוקדשים, זה פשוט לא נכון. על הנייר, אמנם, זה נראה כך, אבל זה לא. בשנה לפני שנסעתי לארצה"ב הוכנסו נידרפלורים לקו שהייתי נוסע בו יום-יום: קו 28 בירושלים. לצידם, נשארו גם כ - 7-8 O405 סגולים. ה-O405 עוקפים את המאן בקלות בעלייה שליד בניין משרד האוצר החדש, למרות שגם הסחיבה של ה-NL בעליה הזו מרשימה. ה-NL לא מאט בכלל כשהוא לוקח את העליה... ה-O405 מאיץ כשהוא לוקח אותה!
אתה צודק ש...כמה הערות.
הסחיבה של ה-NL313 טובה מאוד (310 כוחות סוס זה המון לאוטובוס עירוני). זהו אוטובוס חזק יותר מה-0405 המוגדשים. הוא גם שקט מאוד. למרות זאת, נהגים באגד מעדיפים באופן חד את ה-0405 (כולל אפילו, את הגירסאות ללא הטורבו), בגלל שהנהיגה בהם נוחה יותר. אבל עדיין, המאן הוא לא מהדגם הגרוע מאז תקופת השוסונים. היה את הניאופלנים (אוטובוסי הקומותיים), שעשו תקלות, והיו את המיניבוסים של מרצדס בשנות התשעים, שהיו בהם תקלות רבות, ונהגים מאגד מדחיקים אותם מהזיכרון.
...ה-NLים הם לא הדגם הגרוע מאז השוסונים. זה לא פייר להגיד ככה - בסופו של דבר זה דגם די מצליח באירופה, השני אחרי הסיטארו (מבין החד-קומתיים, בדו-קומתיים הוולוו שולט). אבל אתה לא צודק שהוא חזק יותר מה-O405 המוקדשים, זה פשוט לא נכון. על הנייר, אמנם, זה נראה כך, אבל זה לא. בשנה לפני שנסעתי לארצה"ב הוכנסו נידרפלורים לקו שהייתי נוסע בו יום-יום: קו 28 בירושלים. לצידם, נשארו גם כ - 7-8 O405 סגולים. ה-O405 עוקפים את המאן בקלות בעלייה שליד בניין משרד האוצר החדש, למרות שגם הסחיבה של ה-NL בעליה הזו מרשימה. ה-NL לא מאט בכלל כשהוא לוקח את העליה... ה-O405 מאיץ כשהוא לוקח אותה!