אביתר777777777777777
New member
אני רואה שהויכוח לא נגמר אז אני
בהחלט מצדיק את ג'יי בכל מילה. אגד ניסה הכל: ואין חכם כבעל ניסיון. אני אנסה לשים את היד על הדו"ח המשווה בין מה שניסו. אני יכול להגיד לכם שהכשלון הצורב ביותר מאז השוסון באגד הוא המאן. כבר כיום מחפשת אגד שוק עתידי לגרוטאות האלה - ה-NL-313. הנהגים מקללים אותם ! הסיבה היחידה שהם נרכשו היתה הגדלת המענקים הממשלתיים בתמורה ועכשיו תקשיבו טוב: זה עוד לא היה כאן בפורום: המאן מיועד ל- 15 שנות נסיעה ולא יותר. כך תאלץ אגד לרכוש אוטובוסים חדשים אחרי 12 שנים כבר והממשלה תרויח מזה הון !!! חלק מההון הזה חוזר לאגד בתור תוספת מענקית וחוזר חלילה ! עם מרצדס האופרה אחרת: זה אוטו שנבנה ל- 25 שנה ולכן גם מחירו יקר בהרבה ! אבל, כן, אבל, הממשלה לא מוכנה לתת לו לנסוע אפילו 16 שנה על הכביש כי מישהו הרי צריך פרנסה, לא ? ולזה אגד לא מוכנה להסכים ! היא מעדיפה לוותר על תוספת המענק ולהחזיק אוטובוס 25 שנה על הכביש ! זוכרים את ה- 0305 הגרמני ?????? אורך חייו 30 שנה !!!!! ואז מה קורה חברים-אחים שלי ?????? אגד מזניחה במכוון את חלק מאוטובוסיה כדי שהממשלה תתכופף, יראו לממשלה את "התחתונים" הריקים מכסף שצריך להגיע לחשבון הבנק של חברת מרצדס וינסו להפשיל לממשלה את תחתוניה ולחפש בין חמוקיה עוד שטרי כסף מזומנים - ועדיף יורו כמובן , לא ??? ח'ברה: זו האמת האחת והיחידה ואת זה אף אחד אחר לא יספר לכם ! תפסיקו להתרשם מכל אחד שתוקע נוד ועושה מעצמו אחד שמבין ! הכל זה משחק של כסף ועוד כסף !!! ועכשיו אני הולך סוף-סוף להתקלח אחרי יום עבודה ! גם זה עולה כסף. יש לי סבון "מרצדס" שקיבלתי במתנה בביקורי במפעל ! למישהו יש סבון "מאן" ???
אני רואה שהויכוח לא נגמר אז אנינסעת עם נהג איטי כנראה...
כמה SLים שנוסעים בצורה יוצאת מן הכלל: 4081, 3986, 4082, 4084, 4100 וישנים: 3003, 3164, 3390, 3401, 3527, 3814 ועוד כהנה וכהנה דוגמאות שלא עולות לי לראש עכשיו. וה-SU קורע בלי בעיה גם את הB12, רק מול הO404 יש תחרות אמיתית. לגבי הגיל: אני נסעתי בגרמניה עם מאן SD 200 שזה SL 200 דו-קומתי והוא נסע כמו חדש (פעמיים). להערכתי האוטו היה בן 20, ע"פ האיבזור בפנים והחומרים ממנו היה בנוי לא היתה לי הזדמנות לבדוק את תאריך הייצור. אוטובוסי דן ישנים (בני למעלה מ-20) נוסעים כיום ברחבי ירדן, כנראה כרתים ובקרוב גם אפריקה (בני למעלה מ-15). נסעתי עם O405 עם מגדש טורבו והוא גם אוטו מצוין, אך אני מעדיף את ה-SL 200 או ה-EL 262 שהוא נעים בהרבה מה-O405 (אני לא מדבר כאן על נמוכי הרצפה). לגבי ה-B7L: בנסיעתי הראשונה בו אני חייב לומר שהנסיעה היתה נעימה, לא הרגשתי בעיה במתלים אך הוא לא היה זריז במיוחד אם כי עדיף על ה-EL 202 פי כמה.