הכל זה כסף

מצב
הנושא נעול.

שינקין

New member
הכל זה כסף

הכל זה כסף
זה סיפור קצר על קו אוטובוס מסויים שהיה חשוב לקבוצה לא קטנה של אנשים. אותם אנשים גרים בפינה מרוחקת של פ"ת ורצו להגיע למקום עבודתם בת"א. עד היום בעזרת קו 50 מבית רבקה פ"ת הם יכלו להגיע לעבודה ב8 שקלים בלבד {לא שזה לא יקר מספיק ולא משקף את רמת השירות-אבל זה נושא אחר} חברת דן החליטה לבטל קו זה מבית רבקה והיום אותם אנשים צרכים 10 שקלים או יותר כדי להגיע לעבודה. אני רוצה להזכיר לכם מנהלי חברת דן שהאנשים שמשתמשים באוטובוסים שלכם עושים זאת כדי לחסוך כסף ולא שינצלו אותם שהם לא יכולים לממן רכב!!! אם זה לא חומר לתוכנית שלמה של רפי גינת אז אני לא יודעת מה כן.
 
חלופות לקו 50

הכל זה כסף
זה סיפור קצר על קו אוטובוס מסויים שהיה חשוב לקבוצה לא קטנה של אנשים. אותם אנשים גרים בפינה מרוחקת של פ"ת ורצו להגיע למקום עבודתם בת"א. עד היום בעזרת קו 50 מבית רבקה פ"ת הם יכלו להגיע לעבודה ב8 שקלים בלבד {לא שזה לא יקר מספיק ולא משקף את רמת השירות-אבל זה נושא אחר} חברת דן החליטה לבטל קו זה מבית רבקה והיום אותם אנשים צרכים 10 שקלים או יותר כדי להגיע לעבודה. אני רוצה להזכיר לכם מנהלי חברת דן שהאנשים שמשתמשים באוטובוסים שלכם עושים זאת כדי לחסוך כסף ולא שינצלו אותם שהם לא יכולים לממן רכב!!! אם זה לא חומר לתוכנית שלמה של רפי גינת אז אני לא יודעת מה כן.
חלופות לקו 50
קו 50 לא בוטל, אלא קוצר לשעות הבוקר בלבד. לכיוון פ"ת, ניתן לנסוע לרכבת מרכז ומשם קו 350 שמחליף אותו, או לקחת את קו 82 לבית רבקה (עובר באלנבי, קינג ג´ורג´, כיכר רבין, שאול המלך ורכבת מרכז בת"א), או קו 51 עד ת"מ פ"ת. השינוי בקו 50 - בעמוד הזה.
 
צודקת

הכל זה כסף
זה סיפור קצר על קו אוטובוס מסויים שהיה חשוב לקבוצה לא קטנה של אנשים. אותם אנשים גרים בפינה מרוחקת של פ"ת ורצו להגיע למקום עבודתם בת"א. עד היום בעזרת קו 50 מבית רבקה פ"ת הם יכלו להגיע לעבודה ב8 שקלים בלבד {לא שזה לא יקר מספיק ולא משקף את רמת השירות-אבל זה נושא אחר} חברת דן החליטה לבטל קו זה מבית רבקה והיום אותם אנשים צרכים 10 שקלים או יותר כדי להגיע לעבודה. אני רוצה להזכיר לכם מנהלי חברת דן שהאנשים שמשתמשים באוטובוסים שלכם עושים זאת כדי לחסוך כסף ולא שינצלו אותם שהם לא יכולים לממן רכב!!! אם זה לא חומר לתוכנית שלמה של רפי גינת אז אני לא יודעת מה כן.
צודקת
כן, דן הולכים בעקבות אגד ומבצעים שורה של צעדי "התיעלות" מפוקפקים. בכל זאת, הנה הצעה לפתרון: אם זו נסיעה קבועה לעבודה, אולי כדאי לשקול רכישת חופשי-חודשי ת"א-פ"ת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה