הכוח האמיתי

  • פותח הנושא BOA
  • פורסם בתאריך

BOA

New member
הכוח האמיתי



וידוי קטן שלושה חדשים של תפוזים כתיבה אהבה התנצחות הובילו אותי למחשבה למה? למה כולם כאן נחמדים אוהבים קצת גסים הרי כאן זה הם עצמם לא הוירטואליים בבית בחיים האמיתיים שם זה הוירטואלי שלא תטעו אני לא חוזר בי פה אתם אמיתיים פה אתם נותנים דרור למחשבתכם ליצרכם\ן מה מונע מאיתנו את זה במציאות וזה מילה אחת ששמה כוח הרצון וכושר ההתמדה הדברים בחיים הם פשוטים יחסית ואנחנו נוטים לסבכם כדי לכסות על האמת שדורשת מאמץ ובונים לנו שקר או וירטואליות נוחה לביצוע דוגמא לאותו אדם שנלחם בהשמנה קורא ספרים על בריאות על דיאטות הולך לשומרי מישקל ובסוף אומר סה``כ אני צריך לסתום את הפה ואני אומר לא. הפעולה הקודמת היא היכולת לומר ליד לא להרים את המזון אדם אשר אינו מסוגל לומר לידו מה לעשות (אם להכניס את המזון לפה או לא) יבין שפתרון לדברים הקשים בחייו רחוק מאוד קודם שיהיה מסוגל לדבר עם עצמו לשלוט בעצמו במינימם לומר לידו מה כן ומה לא דבר קל לכאורה ולאחר מכן יתחיל לצעוד קדימה. וכאן אני בא לחזק את דבריה של מישל (הגאון)שהדברים הם ברי השגה אבל תחילת הדרך היא עצמנו אל עצמנו הגדרת המושג בני חורין היא יכולת השליטה שלנו על עצמינו אשר פותחת את הדרך קדימה לאהבה וכו ולכן הצ``אטות הוא מזון הנפש המשקיט את נפשנו המשתוקקת לאמת אחרת ונותן לנו כאן את החיים האמיתיים נכן אני יודע קל לומר קשה לבצע אך כדברי קונפוציוס (מי שרוצה מאו צה טונג שיקח גם את הרשלה ) דרך של אלף צעדים מתחילה בצעד אחד.כל יום צריך לנצח ניצחון אחד קטן.החיים מורכבים מניצחונות קטנים שהופכים לניצחון גדול. דברים אלו הם מזון הנפש והם בונים את כוח הרצון אשר יכניס אותנו לחיים האמיתיים. אני לא פוסל את הצ`אט בתנאי שהוא לא ירגיע את עצמנו אלא ידרבן אותנו קדימה לאקטיביות מרגיעה ולא לפאסיביות מרגיעה. ואם משהוא חושב שאני התפלצנתי כאן יותר מידי אז הוא צודק........ דרך אגב הכותב מעשן כבד אוכל המון ואינו מסוגל לדבר עם ידיו גם ושוקל כ 400 קג הצופה ועוד דבר קטן למה אריק שרון וברק שני שמנים שלא מסוגלים לומר לעצמם מה לעשות ,למה שנאמין להם שהם מסוגלים לומר לנו מה טוב ומה לא טוב שיפתרו את בעיותייהם שיחפשו פרנסה במקום אחר אדם חזק מנהיג מקרין למרחוק .יש איזה קרן של מנהיגות באחד משניהם?
 

נשית

New member
כמה נכון ........BoA ;-)



אוי כמה נכון דבריך איך אבל איך נאמין להם א י ך ממני נשית ;-(
 

michelle 33

New member
רק אדם בשר ודם



הצופה....ידיד יקר קוראת אי את דבריך ומרגישה כל כך מחוברת תודה על המחמאות...אך לא..ממש לא גאון סתם בן אדם בשר ודם....חושב. מרגיש.חי. נושם היכולת להביע את התחושות על הכתב, הן לא דבר פשוט....( וביחוד לי שלא אוהבת את הכתיבה בכלל)... את מה שיש לי לומר לך.....ככה דברים שברומו של עולם , אומר לך בפרטיות ולא על גלי האתר... בידידות אמיצה....כן כן...ידידות מישל
 
למעלה