הכוונה מקצועית
היי חדש כאן שלום לכולם, אני בן 24 עם הרבה נסיון בחיים - עבדתי מגיל נער, השתתפתי בתנועות חברתיות,שירתתי בסיירת וכמו כולם טסתי לארה"ב ממעוף גילי "המופלג" אחד המסקנות שהגעתי אליה היא שאין טעם בעבודה מתגמלת כמה שתהיה אם אתה לא אוהב ונהנה ממנה כיזה לא יחזיק לאורך זמן. כרגע אני משפר בגרות אחת. השאלה היא מה ללמוד שכמובן מובילה במה להתעסק. תחומים שחשבתי עליהם זה- משפטים- מנהל עסקים - תקשורת. אחד ה"בעיות" שלי היא שהכל מעניין אותי ממכונאות (יש לי נסיון בעבודות כפיים) ועד לפילוסופיה רוב הדברים שעשיתי הייתי טוב בהם. העניין שמדרבן לי את כל רעיונות הלימודים הוא הצורך בפסיכומטרי שמהווה בעי גדולה לאנשים עם ליקויי למידה , חובת ההוחכה מתסקלת ולא ראלית. ולהיות בוגר מכללה (לא מדובר על פרטית) לא ממש נותן לך יתרון בתחרות במקומות העבודה. הייתי שמח לקבל רעיונות לעוד אפשריות ללימודים או פתיחת אופקים מכל סוג. תודה מראש
היי חדש כאן שלום לכולם, אני בן 24 עם הרבה נסיון בחיים - עבדתי מגיל נער, השתתפתי בתנועות חברתיות,שירתתי בסיירת וכמו כולם טסתי לארה"ב ממעוף גילי "המופלג" אחד המסקנות שהגעתי אליה היא שאין טעם בעבודה מתגמלת כמה שתהיה אם אתה לא אוהב ונהנה ממנה כיזה לא יחזיק לאורך זמן. כרגע אני משפר בגרות אחת. השאלה היא מה ללמוד שכמובן מובילה במה להתעסק. תחומים שחשבתי עליהם זה- משפטים- מנהל עסקים - תקשורת. אחד ה"בעיות" שלי היא שהכל מעניין אותי ממכונאות (יש לי נסיון בעבודות כפיים) ועד לפילוסופיה רוב הדברים שעשיתי הייתי טוב בהם. העניין שמדרבן לי את כל רעיונות הלימודים הוא הצורך בפסיכומטרי שמהווה בעי גדולה לאנשים עם ליקויי למידה , חובת ההוחכה מתסקלת ולא ראלית. ולהיות בוגר מכללה (לא מדובר על פרטית) לא ממש נותן לך יתרון בתחרות במקומות העבודה. הייתי שמח לקבל רעיונות לעוד אפשריות ללימודים או פתיחת אופקים מכל סוג. תודה מראש