הי

מתרגשת38

New member
הי

שאלה אולי קצת מוזרה אך אשאל בשאיבה האחרונה שאבו 14 כולם הופרו בדרגות גבוהות החזרנו טרי וכל השאר הוקפאו מיום 3 .מאז אנחנו רק מחזירים ללא הצלחה שאלתי היא האם בגלל שלא נקלט הם לא טובים מיכוון שכולם הם מאותו סבב של פרוטוקול מכווה שמיבמת
 

תלתלית20

New member
לא, אין קשר

יכולות להיות הרבה סיבות למניעת ההיקלטות...העיקר שיש לך מלאי של מוקפאים והרבה הזדמנויות נוספות!
 
למעלה