הי שאלה אולי קצת מוזרה אך אשאל בשאיבה האחרונה שאבו 14 כולם הופרו בדרגות גבוהות החזרנו טרי וכל השאר הוקפאו מיום 3 .מאז אנחנו רק מחזירים ללא הצלחה שאלתי היא האם בגלל שלא נקלט הם לא טובים מיכוון שכולם הם מאותו סבב של פרוטוקול מכווה שמיבמת