הי דרומה לאילת
יורדים בשני לפנות בוקר לארבעה ימי צלילה, חוזרים לארץ בחמישי.
נשמח לפגוש חברי פורום לצלילות משותפות או לחלופי חלופין לניגוב בירה.
ובבחי"נ
יורדים בשני לפנות בוקר לארבעה ימי צלילה, חוזרים לארץ בחמישי.
נשמח לפגוש חברי פורום לצלילות משותפות או לחלופי חלופין לניגוב בירה.