הי דרומה לאילת
יורדים במוצ"ש לארבעה ימי צלילה בעיה"ק אילת.
נשמח לפגוש בחברי הפורום שישהו באילת בימים אלו לצלילות משותפות ו/או לניגוב בירה על פי הנוהל.
זמינים דרך הדלפק של דיפ סיאם.
אגיטע שאבעס.
יורדים במוצ"ש לארבעה ימי צלילה בעיה"ק אילת.
נשמח לפגוש בחברי הפורום שישהו באילת בימים אלו לצלילות משותפות ו/או לניגוב בירה על פי הנוהל.
זמינים דרך הדלפק של דיפ סיאם.
אגיטע שאבעס.