הי אנשיים :)))))

טלוש13

New member
הי אנשיים :)))))

חזזרתי ממחנה קיץ!!!!!!! 5 ימים של געגועיםם!(אומנם מאוווד כייף) מקווה שגם אתם התגעגתם אליי
טלוווש
 

y a ® d e n a

New member
ברוכה השבה../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif../images/Emo34.gif../images/Emo47.gif

שמנו לב לחסרונך!!
אז ברוכה השבה ממני ומ- Maiush25 ((מאי...))
 
וואלקאאאאאאאאאאאאאאאם../images/Emo70.gif

יששששששששששששששששששששששששש חזרת אלינו
איך היה? איפה היית?
 
../images/Emo41.gifהתעגעתי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif../images/Emo7.gif../images/Emo41.gif

*מואאאאאאאאההההה*
 

jenn aniston

New member
../images/Emo85.gifאז לשם נעלמת... ואני לא הבנתי

למה אני לא רואה אותך באיסיקיו...
 
למעלה