היתה שמועה .. שהטלנובלה "השיר שלנו" תעבור לערוץ 2???
M M a m u s h k a New member 16/8/05 #2 אממ ממה שאני יודעת פעם ערוץ 2 חשב לקנות תשיר שלנו- תעונה הראשונה..אבל נראה לי ויתרו על הרעיון
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 16/8/05 #3 נ"שששששש../images/Emo26.gifכתבה על אלון../images/Emo110.gif הפעם לא התבלבלתי http://www.nrg.co.il/online/7/ART/971/361.html
נ"שששששש../images/Emo26.gifכתבה על אלון../images/Emo110.gif הפעם לא התבלבלתי http://www.nrg.co.il/online/7/ART/971/361.html
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 16/8/05 #6 ווקששעע חופי וסיווניי../images/Emo9.gif../images/Emo110.gif