היתה שמועה ..

M a m u s h k a

New member
אממ ממה שאני יודעת

פעם ערוץ 2 חשב לקנות תשיר שלנו- תעונה הראשונה..אבל נראה לי ויתרו על הרעיון
 
נ"שששששש../images/Emo26.gifכתבה על אלון../images/Emo110.gif

הפעם לא התבלבלתי
http://www.nrg.co.il/online/7/ART/971/361.html
 
למעלה