היי...

Adi ע ד י

New member
היי...

אני ממש אוהבת שאלונים.. ורציתי להצטרף לפורום קוראים לי עדי אני מירושלים ואני בת 11..
מקווה להשתלב
 

מ א מ י2

New member
עדיייייייייייייייייייייייייייי!!!!!

היייייייייייייי! זאת לוטן חחח..פשוט נרשמתי מחדש!! יופי שבאת לפה (אני אחרייך
)
 

רעותיק

New member
היי עדי!

מה המצב מתוקה? מאיפה את בירושלים אם מותר לי לשאול?! גם אני מירושלים..=) אני רעות..ירושלמית גאה..
בת 15 וחצי נעים מאוד!!
 

רעותיק

New member
לא רק מורים =)

2 אחיות שלי לומדות שם אחת בכיתה ד' אחת בכיתה א' אמא שלי מלמדת שם הממ כן אני מכירה גם עוד מורים ועוד ילדים את בכיתה ו'? יש לך אייסיקיו/מסנג'ר?
 

Adi ע ד י

New member
אממ..

יש לי אייסיקיו ולא אני בכיתה ה' רק שתדעי למרות שזה בטוח לא מעניין אותך אז המורה שמלמד אותי זה דובי..
 

רעותיק

New member
בטח שאני מכירה אותו! =)

יש מצב את מביאה לי תמספר? כי נראה לי שקצת חרגנו מנושא הפורום....... שבת שלום ומבורך!
 
למעלה