היי!

סיטרא

New member
היי אפי !!

ברוך הבא בצל קורתנו, מסגנון כתיבתך נראה שתסתדר יפה פה, בהצלחה,
 
מה זה זה?

היית בכל זאת צריך למצוא איפה שהוא מקום להשתחל, ולא להשתחל דרכו, בכדי שתוכל לומר כך. יכולתי להשתחל איפה שהוא, אבל אני העדתי כמו גבר, לבוא להציג את עצמי, לספר קצת על עצמי. אז אחי, קודם כל ברוך הבא. אבל אתה יודע מה עשית, אתה כתבת שרצית להשתחל כמו שפן בדלת שמיועדת לשפנים, ומכשלא מצאת את הדרך, נכנסת כמו שפן בדרך של הגברים, לא יפה אחי. סתאאאאאם אחי, קצת הומר עם כניסתך.
 
היי עוד כיפה סרוגה לכוחותינו ../images/Emo163.gif

ברוך הבא אח שלי... איך אתה אוהב ת´קפה?
 

גל נעים

New member
"כוחותינו?"-את מקימה מחנה נפרד?

של פואד או של רמון? <יבוטלו המחנות לאלתר>
 
גלגל התעוררנו לחיים?

אתה טוען לקיפוח? (אתם הספרדים פשוט לא משתחררים מזה אה?
) אבל אל דאגה, לך יש הקלות... אז אני אשקול לצרף אותך למחנה שלנו... (דרך אגב יש לנו גם מפגשים חשאיים וקוד סודי...)
 
למעלה