היי

mash18

New member
היי

שלום אתמל שהלכתי לישון התקשתי להרדם בלילה הרגשתי שהנשימות שלי הולכות ומתקצרות כאילו שמישהו חונק אותי ואני נשארת בלי אוויר וככול שנלחצתי המצב החמיר יותר. נורא נבהלתי, עד שאיכשהו התחלתי לחשוב דברים טובים וזה הפחית את הלחץ וככה נרדמתי. אני לא יודעת מה לעשות וממה זה נובע... אבל גם עכשיו אני מרגישה שמשהו חונק אותי ומתקשה שוב פעם לנשום. אני מפחדת לא להרדם בלילה. חשוב לי לציין שיש לי משקל עודף משמעותי מאוד. והגב שלי אינו זקוף כלל אני הולכת עם הגב כפוף מספר שנים כבר ותמיד כואב לי. אולי התופעה הזו נגרם בגלל זה. :( תעזור לי
 
הדבר הראשון שעולה לי זה התקף חרדה קלאסי

מה עושים? ראשית, עזרה ראשונה - נשימות. איטיות, עמוקות, לא שטחיות ומהירות. יש כאלה שנושמים לתוך שקית - זה מעלה את רמת ה CO2 בדם ומפעיל מנגנוןשפותח סימפונות. - לשיקולך. שנית - להסיט את המחשבות מהגוף, לארוע משמח. שלישית - טיפות שקט או רסקיו, מתחת ללשון. והכי חשוב - לקחת ייעוץ רגשי/נפשי, ולהתחיל לטפל בגוף שלך. זה שילוב של כל המרכיבים. אם את מעוניינת בייעוץ נוסף - פני אלי באופן אישי דרך המסרים סביון
 

היילינג

New member
הדוגמא הקלאסית ...

היי לך , זה אכן דוגמא קלאסית שאת לא מקשיבה באמת לעצמך . התחושת חנק הזה בנשימות לפי דעתי באה מזה שאת לא מקבלת את עצמך כפי שאת . ברור לגמרה שכל הכאבים האלה הפכו ממצב של כאב פיזי לכאב נפשי ( סטראס - עמוק מאוד ) הגוף מאותת לך בצורה מאוד חזקה - את צריכה לטפל בעצמך !!! למה את לא מקשיבה לו?!?! אולי בגלל כל הפחדים שאת סוחבת על הגב שלך , ועם נכנסנו לגב אני חייב להסביר לך משהו ממש פשוט הבטן זה כל הדברים שלא עיכלת אותם ( חבר עזב , בגדו בך וכו ) הגב זה כל הדברים שלא שיחררת מעצמך . הגב תמיד נמצא יותר פגיע כי הוא היציבות שלך . וכל הקטע של הנשימות זה ברור לגמרה שאת נושמת נשימות איטיות ושקולות קשה לך לנשום לעומק למהות האמתית שלך . יש כמובן מה לעשות בנידון אך הכל בחירות שלך עד כמה את מוכנה לעזור לעצמך , על כל פנים מאחל לך את היום הכי מדהים שיש ואל תשכחי לנשום שלך עדידי'ג
 

mash18

New member
תודה נשמה

>ודה על התגובה .. אהבתי מאוד. אבל איך אני יכולה לעזור לעצמי אני לא יודעת ??
 
למעלה