L i f e i s a
New member
היי, שאלה
אתם מעדיפים את הגרסה השקטה של Livin' on a prayer או את הרגילה? כי הרגילה היא קצבית ונחמדה כזו אבל בשקטה גם ריצ'י שר ולטיקו יש שם אחלה קטע של תיפוף...
אתם מעדיפים את הגרסה השקטה של Livin' on a prayer או את הרגילה? כי הרגילה היא קצבית ונחמדה כזו אבל בשקטה גם ריצ'י שר ולטיקו יש שם אחלה קטע של תיפוף...