היי, שאלה

היי, שאלה

אתם מעדיפים את הגרסה השקטה של Livin' on a prayer או את הרגילה? כי הרגילה היא קצבית ונחמדה כזו אבל בשקטה גם ריצ'י שר ולטיקו יש שם אחלה קטע של תיפוף...
 

LIRONSH100

New member
ואי....

אממ לא יודעת מה להגיד לך אני אוהבת את שני הגירסאות... אני תמיד בעד הגירסה היותר רועשת נקרא לזה? ולירון- את יודעת -תגיבי לעוד דברים בפורום!!!! (ד"א שלחי לי במסרון מה המסנ' שלך... ) ובאמת - מי פותחת שרשור מסנ'/אייסי? כי אין לי כוח.. וכל מי שהיה בשרשור הקודם - חוץ מענבל ושלי כולם עזבו! אז הגיע הזמן לשרשור חדש... (ובאמת למה הם עזבו מישהו יודע??) אוהבת (עקצת נרגעתי מהבי אבל עדין יש לי דמעות בעיניים..) L.B.J
 

nogao10

New member
אין התלבטות בשבילי

בשבילי זה תמיד היה ויהיה הגרסה הרגילה...... מתה על הקליפ, הוא מזכיר לי את הנסיעה לאנגליה לפני שנה, זאת הגרסה שעולה על הבמה בהופעות חיות...... ויש שם לריצ'י סולו מקסים............ הרגיל, בהחלט
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifהרגילה../images/Emo47.gif

למרות שאני גם ממש אוהבת תאקוסטית.. זאת הגירסא האקוסטית הכי טובה שלהם לדעתי
 
למעלה