אם לא הייתה לי פה עבודה בצפון ולא הייתי מפחד שידקרו אותי באשדוד
אז הייתי בא להתארח אצל איזה אשדודי / אשדודית < אהמ! מריאן ! אהמ! > מקווה שתצליחו ביוזמה הזאת! וד"א פה עדיין לא נחת טיל אבל כל הסביבה כבר חטפו.. אמן שאם יפול פה משהו יפול לי ולג'ים על הבצפר - ככה יבנו לנו מבנה נורמלי שהוא לא רקוב ומגעיל LOL