היי פורום

Evil Pig

New member
איזו יוזמה מדהימה!

אם לא הייתה לי פה עבודה בצפון ולא הייתי מפחד שידקרו אותי באשדוד
אז הייתי בא להתארח אצל איזה אשדודי / אשדודית < אהמ! מריאן ! אהמ! > מקווה שתצליחו ביוזמה הזאת! וד"א פה עדיין לא נחת טיל אבל כל הסביבה כבר חטפו.. אמן שאם יפול פה משהו יפול לי ולג'ים על הבצפר - ככה יבנו לנו מבנה נורמלי שהוא לא רקוב ומגעיל LOL
 

Sweet berries

New member
../images/Emo181.gifחה, אתה מוזמן לכאן

כאן אף אחד לא ידקור אותך, אבל ישמיע לך שירים של הגיימבויז.
 

avril24

New member
../images/Emo15.gif חברה שלי העירה אותי עם שיר של

שלהם שישנתי אצלה
*האמ* רותם *האמ*
 

מריאן 3

New member
חחחח ../images/Emo6.gif

תודה
וכן, כבר אמרתי לך שאתה מוזמן אליי
, ואל תדאג, אפחד לא ידקור אותך פה, גם שירים של הגיימבויז עוד לא שמעתי. מקווה שזה ימשיך ככה XD.
 
למעלה