היי לכולם, עזרה בבחירת מעיל..

ferrytale

New member
אחלה נכנסתי וראיתי

יוצא 55$ לדגם שנראה לי ויזואלית העדיף ביותר, שווה את הניסיון.. לגבי הרשת שאתה לקחת, מה האיכות שלה? האם הרשת עצמה טובה או שנקרעת תיקתק? ואגב, אין על זה באמת לוגו נכון? זה צילומים של האורגינלים ומה ששולחים זה חיקוי נקי ללא לוגו. תקן אותי אם אני טועה.. תודה ענקית, כנראה שאשקיע יותר ואתחדש לי במעיל איכותי לחורף, את הקיץ, אעביר עם אחד מאלה שנמצאים בקישור ששלחת.
 

M O R M

New member
רכבתי עימו כמה חדשים ואני מרוצה

ניכר תפירה טובה ואיכות חמרים בסיסית ומספקת בהתחשב במחיר. לא שמתי לב אם יש לוגו של פוקס - חושבני שיש אבל זה סתם חיקוי ולא מתקרב כלל לאיכות של מגן רשת פוקס איכותי ואמיתי. ממליץ כאשר מדובר במגן שישמש במקום מעיל קיץ קליל מעבר לזאת לא מומלץ. לא ממליץ להשתמש כמגן לרוכבי שטח!!
 

ferrytale

New member
נשמע בסדר לחודשיים בשנה..

בכל זאת לקחתי משהו מעט שונה, לא רשת אלה בד..
 

wavelet

New member
אני רק שאלה...

...על אף אחד מהם לא כתוב מי תיכנן אותם, מי מייצר אותם, למה הם מיועדים ואיזה בדיקות בטיחות, אם בכלל, הם עברו. זה הרי ציוד מיגון, לא סתם לבוש להיראות טוב. האם הייתם קונים צמיגים זולים שאין לכם מושג מי תיכנן אותם, מי מייצר אותם, למה הם נועדו ואיזה בדיקות הם עברו? אם לא, אז מה ההגיון לקנות ציוד מיגון כזה?
 
אנסה לסייע

שלומות. לא הבנתי מדברייך אם מדדת את המעילים שאת מתלבטת לגביהם (כולם או חלקם) או שמדדת אחרים ופסלת אותם בקיצור אני מבינה ממה שנכתב שאת רוצה דעה מניסיון של רוכבת אחרת. עצתי לך היא להניח למקלדת, לאתרי הציוד ולצאת לחנויות הציוד ולמדוד. מעיל ממוגן מבחינתי הוא כמו נעליים. אם הוא לא יושב טוב הוא לא יהיה נוח ובטח לא ימלא את יעודו. קודם תמדדי את מה שיש לג'יקסר, רשף, לארט ועוד ועוד להציע ואחר כך תשאלי לדעתם של הרוכבים לגבי האיכות והבלאי. בהצלחה, דרדסבטה
 

kangal

New member
אולה ../images/Emo13.gif

החזרתי לך את הבעל מבושם בחמישי
 
מבושם...

זה שהוא חזר מבושם ניחא. על זה שהוא חזר בלי משלוחה של בירה תוצרת קנגל, אני אנסה לסלוח לך. מתי המנה הבאה מוכנה?
 

ferrytale

New member
אהלן..

לא מדתתי עדיין כלום, אנ יודעת בערך מה אני מחפשת, אני מחפשת חוות דעת ממי שכן מכיר או מכירה.. סתם דוגמא, חברה טובה שלי הייתה עם מעיל של דינזה בחורף ותאכלס מעיל שנראה ממש טוב אבל וואלה, בגלל הצוואר שלו, ביום גשום אחד היא נספגה במים בזמן הרכיבה לעבודה.. סתם דוגמא... ברור שמעיל זה כמו נעליים, ברור גם שהמיגונים צריכים לשבת בול וחובה למדוד כדי להרגיש איך מתיישב עלייך אבל קודם כל, חוות דעת.. שלב ראשון באיסוף נתונים, משם כבר נזרום הלאה
לגבי חנויות בארץ, את המעיל הראשון שלי קניתי כאן, שהוא נחמד ואחרי הכל אני מרוצה ממנו אבל יחד עם זאת, אמרתי לעצמי שאת המעיל הבא, אני אחפור טוב טוב ואביא מחול... לרט לדוגמא, אני לא ממש בקטע שלהם, באופן אישי, אני ממש לא אוהבת את הסחורה שלהם.. ומלבד זה בארץ, גזרות נשיות הן בעיה רצינית מכיוון שהמבחר מאוד מצומצם.
 

kangal

New member
רונן מרשף טק. תגיעי לשם, לא תצטערי

אחלה שירות, אחלה מוצרים, אחלה מחירים. בלי ספק
לא להסתמך על האתר, לגשת פיזית (ולמסור דש"ח מקנגל
)
 

YAYA15

New member
תשקלי לבדוק את RST

RST מיובאת ע"י כולבוטקס לארץ. מוצר מצוין ושירות מעולה
אם את חדשה בתחום אין מצב שאת מדלגת על פינת רח' נגבה והירדן ברמת גן. תמצאי שםאת דגמי RST ועוד מגוון מעילים ייעודיים לנשים.
 

ferrytale

New member
לא חדשה, רק משדרגת את המיגון

אני בכוונה לא רוצה לקנות בארץ, אני רוצה לקנות במחיר של הארץ משהו ברמה יותר גבוה.. מה שעולה כאן 1200 ויותר, יעלה בחול 250 דולר.. סתם לצורך הדוגמא.. אז צריך לדעת לקנות נכון, אני אדע בדיוק את המידה שלי ואמדוד כאן משהו בגזרה זהה רק עיצוב טיפה שונה..
 

CB600F

New member
נכון שאת צודקת ברמה מסויימת כי לא תמיד

משתלם להביא מחול , לפני שאת מחליטה על מעיל ממליץ שוב על מה שהומלץ ממקודם .. לקפוץ לכלבוטקס ולבדוק מה יש שם .. תגלי פתאום דברים איכותיים במחירים שפויים ..
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif אכן את המעילים שלי אני קונה בכלבוטקס

חנות מאוד מאוד מומלצת. רק אם אין למשה את המוצר והוא לא יכול להשיג לי ממקור אחר אני מחפש בחו"ל. המדידה , האחריות האמיתית המכובדת , השרות המעולה המחירים הסבירים יחסית לארץ הם שעושים את העניין כדאי יותר.
 

מ בלקין

New member
../images/Emo45.gif מומלץ ביותר

רכשתי ARAI לפני כשבועיים,. קיבלתי שירות נהדר ומחיר הוגן ביותר !
 
למעלה