היי יש לי שאלה...

gloria23

New member
היי יש לי שאלה...

אתם אולי יכולים לתת לי קצת מידע על המשקאות הבאים: ruyal canadian abourler wild turkey jameson ואולי אתם מוצאים בינהם מכנה משותף חוצמזה שהם כולם שמות של בקבוקי וויסקי?
 

marsala

New member
גלוריה שלום

האינטרנט מלא במידע לגבי ארבעת המשקאות שציינת, אני לא מוצא מכנה משותף ביניהם אגב, MOSH
 

סניפטר

New member
מצאתי מכנה משותף נוסף

כל המשקאות שהזכרת הם בבקבוקים
והצבע השולט בהם הוא "דבש" ובנוסף אחד קנדי אחד אמרקאי אחד אירי.
 
למעלה