היי יש לי בעיה

bruce3

New member
היי יש לי בעיה

קניתי מקלדת מולטימדיה של מיקרוסופט שחורה אבל להפתעתי קיבלתי במקום זאת מקלדת לבנה שהיא יותר זולה. התקשרתי לאתר וביקשתי לדעת מה זה צריך להיות,ונאמר לי שהמקלדת השחורה לא קיימת במלאי ולא תהיה במלאי בעתיד הנראה לעין ונעשתה טעות. עכשיו הם מבקשים שאשלח להם את המקלדת על חשבוני ויזכו אותי על מחיר המקלדת אבל לא על מחיר המשלוח שהוא 39 ש"ח. שאלתי היא האם זה חוקי שאני צריך לשלם על הטעות שלהם? תודה
 

isaacf

New member
אתה לא צריך לשלם על הטעות שלהם אבל

הבעיה שאנחנו הצרכנים לא יכולים להלחם . כדי לקבל בחזרה את 39 ש"ח צריך להלחם בהשאלה עם העלות מול התועלת כדאית . לכם אנחנו הצרכנים מוותרים והחברה זוכה.
 

bruce3

New member
אני כעסתי והתעצבנתי עליהם והיא לא

היתה מוכנה להתווכח איתי ואמרה לי שהיא תעביר את הבקשה לאחראי וסגרה לי את הטלפון בפנים. מה היא חשבה שלא אתעצבן ואצעק? אם זה לא יסתדר מה עוד אני יכול לעשות? הסיבה שקניתי שם היתה שהמקלדת השחורה היתה הכי זולה שם והלבנה במקומות אחרים זולה ב 50 שקל
 

g a z o n

New member
מה ההבדל ?

לא ברור לי מה ההבדל בין מקלדת לבנה ושחורה פרט למחיר. אבל , נניח שאתה מוכן לחיות גם עם הלבנה בתנאי שתקבל חזרה כסף. אז כך . כתוב להם מכתב רשום בו תפרט את השתלשלות הארועים עד עכשו. ציין כי קבלת מוצר שונה מהמוצר שהזמנת . כתוב כי אתה מוכן להשאיר את המקלדת הלבנה אצלך בתנאי שתקבל החזר כספי בהפרש שבין הלבנה לשחורה . ( חשב את ההפרש בין מחיר גבוה של השחורה למחיר נמוך של הלבנה ) אם אינם מוכנים , שיחזירו לך הכל כוון שלא זו העיסקה שסוכמה . הוסף במכתב שאם בתוך עשרה ימים לא תסכמו תתן לבית משפט להחליט ותגיש תביעה . עכשו עשה רק חשבון האם אתה רוצה את הלבנה ואם אתה מחזיר (ומפסיד 39 ש"ח)האם כדאי בכלל ללכת לבית משפט או להתייחס לזה כאל שעור מהחיים שעלה כך וכך. רק טוב
 

bruce3

New member
לא אקבל החזר כספי זה בטוח כי אצלם

שתי המקלדות עולות אותו דבר. הזמנתי שחורה כי לדעתי היא יותר מיוחדת ומתאימה לי לעכבר. אני נוטה להשאיר אותה אצלי אם לא אקבל גם את דמי המשלוח בחזרה. אני אמנם הפסדתי 50 שקל אבל הם הפסידו לקוח שלעולם לא יחזור לקנות אצלם. בית משפט זה לא לעניין על סכומים כאלה אך אנסה לאיים כמו שהצעת ואם לא יעזור אז אין ברירה. חשבתי לפנות למועצה לצרכנות, מה דעתך? תודה
 

g a z o n

New member
שיהיה לך בהצלחה

אם הבעיה היא רק עם הצבע הייתי מציע לבלוע את הצפרדע . אבל שמה של חברה כזו ראוי לה שתופיע כאן בפורום וגם באחרים על מנת שאחרים גם ידעו ולא יתקרבו אליהם. לגבי המועצה לצרכנות - חבל על הזמן . אם הם עושים משהו , זה רק כשיש מספר רב של תלונות על דבר מסוים וזה גם בהצלחה מוגבלת. מחכים לשרשור נוסף עם שם הספק שיתן מענה חלקי לרצונותיך ושירות טוב לצרכנים .
 

bruce3

New member
אין בעיה אני מצרף את הקישור לאתר

וכל מי שהיתה לו בעיה עם האתר הזה שיוסיף פה את תלונותיו כדי שאחרים יזהרו. אני כנראה יאכל את הצפרדע כמו שאמרת(איכס מגעיל).
 

Shahar75

New member
המועצה לצרכנות מטפלת בכל עניין !!!

למה שיוותר? למה שעסק ישקר וימכור מוצר שאינו במלאי ואח"כ ישלח, מבלי ליידע את הלקוח, מוצר אחר? למה לתת לספק לדרוך עליו? דין 10 אגורות כ-10,000 ש"ח. מדובר בבעיה צרכנית ולא פעם פניתי למועצה לצרכנות בעניינים אישיים שלי והם טיפלו במהירות וביעילות שיא. אל תוותר. מדובר במדיניות של חברה ופנה למועצה רק בשביל ההרגשה הטובה שלך שלא שתקת כשניסו לדרוך עליך. השאר את המקלדת אצלך ופנה למועצה. תראה שבסוף תקבל מה שתרצה !
 
למעלה