היי חבר'ס !!

lazy Gi®l

New member
היי חבר'ס !! ../images/Emo185.gif

מה המצף? איזה פורום חמוד! אני חדשה כאן ואני מקווה להיות הרבה כאן ושתקבלו אותי יפה כי אם לא אני אתן לכם
בראש! בסדר, אולי לא .. :) Love U, שני'קה או שתעדיפו - lazy Gi®l חעחע ..
 

JaWbreaker15

New member
ברוכה הבאה!!!

איך קוראים לך? יווו, איזו חתימה קורעת:))) אהבתי! יעל
 
ברוכה הבאהההה!!! ../images/Emo24.gif

החתימה שלך ממש הצחיקה אותי.. חח.. אבל זה לא אמור להיות באנגלית.??? כי אני מכירה את זה באנגלית ולא בעברית....\ ודרך אגב
..... אני רוצה לאמץ את המרשמלוווווו
 

Silver Fox

New member
שני! ברוכה הבאה!!!../images/Emo24.gif../images/Emo82.gif

אני לילך ואני מאחלת לך השתלבות נעימה
והחתימה שלך באמת קורעת!
 

I AM MOJO JOJO

New member
אהלן,שלום,וולקאם וברוכה הבאה

הנה עוד אחת שאוהבת פאוורפאף,כול הכבוד,נפלא,כי אז הסידרה בנות הפאוורפאף תשתלט על כול הילדים והנוער בעולם,ותהיה יותר טובה מהמורדים וכול הסדרות האחרות שקימות,ואז אני,מוג'ו ג'וג'ו,אהיה מלך העולם!!!!
מצטער,נכנסתי לתפקיד יותר מדי....סורי
 

Silver Fox

New member
תום...../images/Emo82.gif

ככה עושים את זה: הנה עוד אחת שאוהבת את הפאוור פאף! עוד אחת שאוהבת פאוור פאף! זה נפלא! כל הכבוד! נפלא שהיא אוהבת פאוור פאף! כל הכבוד למי שאוהבת פאוור פאף שזה נפלא! כי אז היא, הסדרה שהעוד אחת אוהבת, הלא היא הפאוור פאף, וזה נפלא שהיא אוהבת אותה! ואז היא תשתלט על כל הילדים והנוער ותהיה יותר טובה מהמורדים, ומה שיגרום להשתלטות זה שהיא אוהבת פאוור פאף, ואז אני מוג'ו ג'וג'ו, אשלוט בעולם! מואהאהאהאהאה!
 

Pagra Baleben

New member
שלווווומות!../images/Emo185.gif|מתיופרי|

ברוכים הבאים לפורומינו הקט
ברור שנקבל אותך יפה אני נורא אוהבת את האייקון שלך, ד"א
 
למעלה