היי חברות!!!
היי לכולן.חזרתי!!!
גם אני אחרי הניתוח הראשון (ומקווה האחרון).
למזלי הגלולות שלקחתי במשך השנים עיכבו מאוד את המחלה וחוץ ממס' מוקדים לא היה משהו משמעותי לפי סוריאנו (תגידו את זה לכאבי הבטן והבאלגנים שהיו לי... הגוף שלי הרגיש אחרת לגמרי במילים עדינות..) בכל מקרה רציתי להתייעץ איתכן כרגיל על כמה דברים. הראשון, אני בדיוק חודש אחרי הניתוח ובכל זאת כואב עדיין מאוד, כשהייתי אצל סוריאנו בביקורת לפני שבועיים הוא אמר שזאת ההחלמה... זה יכול להיות שעדיין יש כאבים נוראיים(כמו שבעצם היה לפני הניתוח) או כדאי לבדוק שוב????? דבר שני עצה שלכן שיודעות דבר או שניים על החיים.... רציתי עצה אישית מנסיון.... סוריאנו אמר לי שכדאי לי מאוד להיכנס להריון עכשיו כי זה הזמן הנכון ביותר מבחינת הניתוח ומבחינת הסיכויים שהמחלה תעבור עם הריון (מוכר לכן כי לא שמעתי על זה עד עכשיו..) הוא גם אמר שזה יהיה בסדר אם זה יהיה גם בחודשים הקרובים... הוא לא מעריך שיש לי או שתהיה לי בעיית פריון גם בהמשך אם אני אמשיך עם הגלולות. בכל מקרה אני עם חבר רציני, מדברים על חתונה אבל לא בזמן הקרוב קרוב ואני מניחה שהחתונה תהיה בערך עוד שנה... אחרי ששמענו את הדברים ממש לא התלבטנו בנושא כי אני לומדת זה לא מתאים בגלל הנישואים ועוד כל מיני ומיני.... אבל פתאום התחלתי להתלבט עם עצמי אני חושבת שאני אחרי הניתוח ובכל זאת כואב לי מאוד ואם יש משהו שיכול אולי לגמול אותי מהיסורים וגם לתת לי נחת כשאני לא אצטרך למות מפחד שמה זה כן יפגע מתישהו בפוריות.... מה אתן אומרות???? ושאלת ייעוץ מציקנית אחרונה- אחרי הניתוח לקחתי חפיסה ראשונה של גלולות, כשהמשכתי עוד חפיסה רצוף היה לי מין דימום מחזור עמום כזה...יותר נכון הפרשות כהות אבל בטוח לא רגיל.... האם זה אומר שיש בעיה ואני אצטרך לעשות משהוא אחר במקום לקחת גלולות? (זה פעם ראשונה שה קורה לי למרות שכבר כמה פעמים המשכתי חפיסות אפילו ליותר זמן...)סתם אם אתן יודעות זה יכול לעזור תודה!!!!!
היי לכולן.חזרתי!!!