היי חברות!!!

לילו 24

New member
היי חברות!!!

היי לכולן.חזרתי!!!
גם אני אחרי הניתוח הראשון (ומקווה האחרון).
למזלי הגלולות שלקחתי במשך השנים עיכבו מאוד את המחלה וחוץ ממס' מוקדים לא היה משהו משמעותי לפי סוריאנו (תגידו את זה לכאבי הבטן והבאלגנים שהיו לי... הגוף שלי הרגיש אחרת לגמרי במילים עדינות..) בכל מקרה רציתי להתייעץ איתכן כרגיל על כמה דברים. הראשון, אני בדיוק חודש אחרי הניתוח ובכל זאת כואב עדיין מאוד, כשהייתי אצל סוריאנו בביקורת לפני שבועיים הוא אמר שזאת ההחלמה... זה יכול להיות שעדיין יש כאבים נוראיים(כמו שבעצם היה לפני הניתוח) או כדאי לבדוק שוב????? דבר שני עצה שלכן שיודעות דבר או שניים על החיים.... רציתי עצה אישית מנסיון.... סוריאנו אמר לי שכדאי לי מאוד להיכנס להריון עכשיו כי זה הזמן הנכון ביותר מבחינת הניתוח ומבחינת הסיכויים שהמחלה תעבור עם הריון (מוכר לכן כי לא שמעתי על זה עד עכשיו..) הוא גם אמר שזה יהיה בסדר אם זה יהיה גם בחודשים הקרובים... הוא לא מעריך שיש לי או שתהיה לי בעיית פריון גם בהמשך אם אני אמשיך עם הגלולות. בכל מקרה אני עם חבר רציני, מדברים על חתונה אבל לא בזמן הקרוב קרוב ואני מניחה שהחתונה תהיה בערך עוד שנה... אחרי ששמענו את הדברים ממש לא התלבטנו בנושא כי אני לומדת זה לא מתאים בגלל הנישואים ועוד כל מיני ומיני.... אבל פתאום התחלתי להתלבט עם עצמי אני חושבת שאני אחרי הניתוח ובכל זאת כואב לי מאוד ואם יש משהו שיכול אולי לגמול אותי מהיסורים וגם לתת לי נחת כשאני לא אצטרך למות מפחד שמה זה כן יפגע מתישהו בפוריות.... מה אתן אומרות???? ושאלת ייעוץ מציקנית אחרונה- אחרי הניתוח לקחתי חפיסה ראשונה של גלולות, כשהמשכתי עוד חפיסה רצוף היה לי מין דימום מחזור עמום כזה...יותר נכון הפרשות כהות אבל בטוח לא רגיל.... האם זה אומר שיש בעיה ואני אצטרך לעשות משהוא אחר במקום לקחת גלולות? (זה פעם ראשונה שה קורה לי למרות שכבר כמה פעמים המשכתי חפיסות אפילו ליותר זמן...)סתם אם אתן יודעות זה יכול לעזור תודה!!!!!
 
היי...

יכול להיות לגטימי וטבעי ששבועיים אחרי ניתוח ישנם מקומות שעדיןן כואבים...תני לגופך עוד קצת זמן ואם הכאב ימשיך ויחמיר, יש מקום לבדוק מדוע... אצלי למשל..הניתוח החמיר בעייה אחרת שהייתה בגוף ועל כן הכאב רק החמיר...אומרים שלפעמים הגז יכול להחמיר בעייה אחרת שקיימת בגוף ולפעמים גם לא... תני לגופך עוד זמן להחלים.. היריון..הוא התרופה הכי טובה, זה נכון...אך אם את עדיין לא מעוניינת או לא יכולה משיקולים אישיים כרגע להיכנס להיריון, רצוי שתהיי על דיכוי עד אשר תרצי להרות וכך תשמרי על מצב גופך כתקין... ההפרשות שהיו לך ייתכן ושוב, עדיין הגוף לא החלים לגמרי מהניתוח... ממליצה לך לחכות קצת ולראות בעוד זמן מה איך גופך מתאושש...
 

sheronher

New member
הייי

אחרי הניתוח שלי, כאב לי חודש וחצי. ההסבר הכי הגיוני שקיבלתי, כאן בפורום, היה שחיטטו לי בגוף חתכו ונגעו באיברים (שבד"כ לא נוגעים בהם) והם עברו מעין זעזוע... תני להם לעבור את הטראומה שעברו, קחי משככי כאבים (אני לקחתי נרות של נקסין-שעזרו לי מאוד) ותנוחי הרבה. ואל תחזרי לשגרה עד שלא תהיה מוכנה לזה. תני לגוף שלך להחליט. בקשר להפרשות החומות במהלך הגלולות, גם אני סובלת מהן מאוד וזה מאוד מציק לי ומטריד אותי. אני מתכננת להעלות את זה בביקור הקרוב שעתיד להיות ביום ד' הבא. אם יהיו לי תשובות אעלה אותן כאן בשמחה מאחר והנושא הועלה כאן בימים האחרונים, לא תיארתי לעצמי שיש לזה קשר לאנדו אבל מסתבר שיש.
 
אם הניק מעיד על גילך

אז את נורא צעירה
יש רופאים שיש להם נטייה להלחיץ,לאור מה שאת מתארת תשמרי את המצב כמו שהוא באמצעות דיכוי של גלולות ברצף וכתרצו שניכם יחד חתונה וילד או ילד וחתונה -תתחילו עם כל מה שצריך. המחלה לא עוברת עם הריון,צר לי לבאס אותך. הסיפור עם הגלולות מעיד על כך שלא מצאת את הגלולות המתאימות לך וגם לפעמים הגוף צריך להסתגל. שיהיה בהצלחה
 
למעלה