היי ודברים...
שלום לכל חברי הפורום. כמה דברים: 1. לפני שנה וחצי בערך פיתחתי (יחד עם עוד שני אנשים) משחק אדבנצ'ר לטלפון סלולרי. המשחק נעשה כולו בASP באמצעות מנוע שאחד מחברי הצוות בנה, והוא מתנהל כמו משחקי אדבנצ'ר ממוחשבים אחרים ישנים ואהובים - אתה משחק בתפקיד "הגיבור", ואתה יכול לבצע פעולות שונות על אובייקטים שאתה רואה במסך ("פתח דלת", "סגור מגירה", "השתמש באקדח", וכאלה...). אפשר למצוא את המשחק בפורטל של פלאפון תחת "משחקים ותוכנות". המשחק סחף אחריו קהל מסוים של שחקנים. אשמח לשמוע תגובות עליו. 2. מישהו מכיר את AGS (Adventure Game Studio? זה מנוע שבחור בשם כריס ג'ונס עשה לפני כמה שנים, לבניית משחקי אדבנצ'ר. עד כה נעשו איתו כ-600 משחקים (את כולם אפשר למצוא ב www.bigbluecup.com) ע"י כל מיני אנשים מרחבי העולם שהפכו לקהילה די רחבה, אבל לא ראיתי אף נציג ישראלי ששיחרר משחק שם. לי היו כמה רעיונות, אבל אני לא כ"כ טוב ביצירת גרפיקה... - יובל
שלום לכל חברי הפורום. כמה דברים: 1. לפני שנה וחצי בערך פיתחתי (יחד עם עוד שני אנשים) משחק אדבנצ'ר לטלפון סלולרי. המשחק נעשה כולו בASP באמצעות מנוע שאחד מחברי הצוות בנה, והוא מתנהל כמו משחקי אדבנצ'ר ממוחשבים אחרים ישנים ואהובים - אתה משחק בתפקיד "הגיבור", ואתה יכול לבצע פעולות שונות על אובייקטים שאתה רואה במסך ("פתח דלת", "סגור מגירה", "השתמש באקדח", וכאלה...). אפשר למצוא את המשחק בפורטל של פלאפון תחת "משחקים ותוכנות". המשחק סחף אחריו קהל מסוים של שחקנים. אשמח לשמוע תגובות עליו. 2. מישהו מכיר את AGS (Adventure Game Studio? זה מנוע שבחור בשם כריס ג'ונס עשה לפני כמה שנים, לבניית משחקי אדבנצ'ר. עד כה נעשו איתו כ-600 משחקים (את כולם אפשר למצוא ב www.bigbluecup.com) ע"י כל מיני אנשים מרחבי העולם שהפכו לקהילה די רחבה, אבל לא ראיתי אף נציג ישראלי ששיחרר משחק שם. לי היו כמה רעיונות, אבל אני לא כ"כ טוב ביצירת גרפיקה... - יובל