היי היי

rachelea

New member
היי היי

לקח לי שעה להשלים ולקרוא את מה שהחמצתי בימים האחרונים. מחשבי החליט לגלות יוזמה ועצמאות, להשתחר מהוראותי ולפעול כרצונו...כולי תקווה שעתה יחזור למוטב. אני חבה מספר תודות, למספר משתתפים: ראשית לרוזן. קיבלתי בשמחה את מעטפת יום ראשון ובול רוטרי. הם כבר מספר ימים בדרכם לחו"ל. חן-חן. שנית לגלעד-ג'יימס, אכן היתה זו הפתעה לקבל ממך את הסביבון. יש לי די הרבה מאותה סידרה אך את הספציפי, זה ששלחת לי, אין. יש לי גם את הזירה שהוצאה בשעתו. ולכל המתעניינים: בחנוכה שעברה הוציאה אוסם סביבוני בייבלייד צבעוניים וקטנים שיש להרכיבם משלושה חלקים. הסביבונים היו בשקיות צ'יפס לסוגיו. לא תאמינו כמה שקיות קניתי וכל זאת רק בשביל הסביבונים. שלישית לעדי, על הד"ש ששלח לי מצב"ל. רביעית לשי, קיבלתי ד"ש ממך.
 
למעלה