היי היי בני..........אדם

  • פותח הנושא cocu
  • פורסם בתאריך

cocu

New member
היי היי בני..........אדם

גמר חתימה טובה ו.....כמובן שנה טובה <בעצם.....ממממממ שנה מקסימה למי שלא מכיר אותי אני שייך לצ´ט נשואים נשואות .....בעצם הייתי שייך כבר המון זמן שאני לא שם
 

cocu

New member
נושיייייייייייייי

היי היי מקסימה איזה אושר לראותך פה מה המצב?אני כבר חודשיים בהפסקה ונראה אולי נחזור פעם בנתיים ידידתי שתיהיה לך אחלה של שנה וד´ש חמה ממני לכווווווולם
 

טאקילה~*

New member
קוקו יחמוד אחד...../images/Emo74.gif

נעלמת מאז אהה, אעלק שכן ,זה שכן זה? חתימה טובה מותק..
 

cocu

New member
טאקי כפרוני עלייך

מה המצב איתך מקסימה אחת?חוץ מזה שכנה שלי אני תקוע בלי סוכר אני בא לקחת קצת
 
למעלה