היי, אשמח לקבל מכם עזרה- נראה שאתם ממש בקיעים

לילך b

New member
היי, אשמח לקבל מכם עזרה- נראה שאתם ממש בקיעים

אני צריכה אוסף של שירים או זמרים שביצעו את שיריו של לורקה בשנות 1920-1930... לא רשימה ארוכה כמה בודדים עם מקצבים שונים יעזרו לי מאד... תודה!
 

La Vela

New member
הבקשה לא ברורה (בקיאים)

יש שני דיסקים עם אוסף של שיריו עם מבצעים שונים אבל אלו אוספים חדשים של מבצעים בני זממנו/ לדעתי הפקה משנות ה 90 אם את רוצה ביצועים ממש משנות ה 20 ו- 30....זה בעיה. לא ידוע לי. מקול ישראל אולי אפשר להשיג הקלטה של לורקה עצמו מלווה בפסנתר את הזמרת (והרקדנית) לה ארחנטיניטה באוסף שירים עממיים (לא שהוא כתב) תקישי lorca ביו טיוב אולי (בטוח) תעלי על משהו. בהצלחה שתפי לשם מה את מחפשת...מעניין.
 

Nino de Bela

New member
שיריו של לורקה

שלום לך, לילך! פעם גם התעניינתי קצת בשיריו של לורקה.הנה שני לינקים של ארגנטיניטה, כמו שהזכירה La Vela. http://www.youtube.com/watch?v=fX7uZ_wdKMY - En el cafe de las chinitas http://www.youtube.com/watch?v=RAPGZOdcP4c - Zorongo Gitano חוץ מזה יש את Cuatro Muleros בביצוע של פפה מרצ'נה. לא יודע אם זה נעשה בין 1920 ל-1930 (ולא ברור לי למה צריך להגביל את טווח החיפוש לתקופה הזאת). אבל הנה: http://www.youtube.com/watch?v=X4zlhi5TwbE חוץ מזה, יש עוד אבל זה מחוץ לטווח הזמן שרצית. להכרה מלודית ומקצבית כדאי לשמוע את ההקלטות של פקו שה לוסיה מ-1965 "12 שיריו של לורקה בשביל גיטרה" טוב. מקווה שזה ישרת אותך.
 

לילך b

New member
המוזיקה היא למעשה למחזה

שמתרחש בתקופה זו בסאן חואן-פוארטו ריקו. לכן חשוב לי שזה יהיה בתקופה זו
תודה רבה - אשמח אם יש לכם עוד כאלו עזרים יום נעים!
 

La Vela

New member
נשמע מעניין

אני חושבת שצריך לדעת עוד על המחזה ע"מ להתאים. מוזיקת רקע היא דבר עם המון משמעות. אני אוכל לעזור אם אדע יותר אולי זה יביא עוד רעיונות. על מה המחזה? מה המסר? באיזה תקופה? מתי המוזיקה אמורה להשתלב? איך לורקה נכנס כאן תמונה בעצם?
 
למעלה