היי אני חדש

Pap3r B0y

New member
היי אני חדש

שלום אני חדש אני משתתף הרוב בפורום פירסינג וקעקועים וראיתי שיש גם פורום של ניו מטאל אז החלטתי לנסות :] טוב אז אני בן 15 וחצי מלוד ועם אפשר אתם יכולים להמליץ לי עם כמה להקות כמו Marilyn manson , slipknot , mudvayne , frea factory ,mushroomhead ובסגנון תודה.
 

TheJackass

New member
ברוך הבא ../images/Emo8.gif

דבר ראשון....יש לך טעם טוב :) והנה כמה להקות טובות... Disturbed, Rammstein, soil
 

miu zzz

New member
ברוך הבא...

וואי כמה זמן לא רשמתי... חחח שיהיה לך בהצלחה
 
למעלה