היי, אני חדש כאן...

mickeym

New member
היי, אני חדש כאן...

ואני שמח לראות עוד פריקים מוזרים כמוני שמשום מה נמשכים לבייסבול...
תרגישו חופשי להגיב ולדבר איתי על בייסבול, סיינפלד ומה שתרצו... אה ואגב, אין לי מושג בהסטוריית בייסבול, או בשחקנים (חוץ מהברורים), אני פשוט אוהב את המשחק... (שזה מוזר אפילו יותר..)
 

SlamminDino

New member
שלום מיקי ../images/Emo79.gif

שמח שהצטרפת לחגיגת הבייסבול פה בפורום. יפה שאתה אוהב סיינפלד, סדרה גדולה. הסטורייה ושחקנים כבר יקבלו פה סיקור מחבריי הפורום. עכשיו בפגרה הדי ארוכה צריך למצוא נושאים מעניינים לשיחה אז נמצא כל מיניי דברים מקוריים ומגניבים. זה בסדר, לא צריך להיות פריק בשביל לאהוב בייסבול. אם אנשים אחרים לא כל כך מכירים זה לא אומר שהם הנורמלים ואנחנו הפריקים. זה אומר שאנחנו רואים את האור.... אז נראה אותך פה מבקר קבוע אצלינו בשעה טובה!! הפורום וחבריו
 

SlamminDino

New member
ועוד משהו לכולם!! ../images/Emo150.gif

אם אתם מכירים חברים, קרוביי משפחה או מכרים מכל קרבה שתהיה שאתם יודעים שמעוניינים בבייסבול-- אנא ספרו להם על זה! תודה שוב, דינו המנהל שאין לו סיגרים מיובאים מקובה במגירה...
 

mickeym

New member
אגב, דינו, שאלה...

עדיין לא הבנתי למה לעזאזל החליטו להפסיק באמצע את האול-סטאר.... פשוט לא הבנתי את הסיטואציה שנוצרה שם..
 

SlamminDino

New member
היום בו דרכו על החוקה האמריקנית!

החוק האמריקני הכי קדום אומר שמשחק בייסבול חייב להסתיים בהכרעה. אין שום סיכוי בו יגיע משחק לסיום במצב שבו התחיל עם הכוחות שקולים. מה שקרה במשחק האול סטאר הוא דבר כזה. מביאים מכל ליגה איזה 30 שחקנים.. אולי קצת יותר. ביניהם מספר מסויים של פיצ´רים. מכיוון שרוצים לשתף את כולם במשחק הפיצ´ר הפותח זורק 2 אינינגס והשאר נכנסים לאינינג אחד בלבד. קרה שהמשחק היה בשוויון אחריי האינינג התשיעי-- אל דאגה!! יש לשניי המנג´רים שניי פיצ´רים פותחים שרגילים לעשות הרבה אינינגס במשחקים כגיבוי. אבל כל אחד נתן רק עוד שניי אינינגס בלי ראנס שעשו נגדם והכריזו שאין עוד פיצ´רים. אז תזרוק מישהו מהקהל שיזרוק!! אולי צריך לעשות חוקים מיוחדים למשחק האולסטאר? או שפשוט צריך להביא יותר שחקנים וכמו שנאמר שגם אם לא ישחקו הם עדיין ייהנו מהמעמד ומהאווירה. היו הרבה שנים שבמשחקיי האולסטאר לא היו מכניסים את כולם. פעם האירוע היה יותר רציני. עניין של כבוד! היום כולם מנסים להתחמק וזה מתבטא גם בהחלטות כאלה שהם יותר משנויות ממחלוקת. הקהל לא אהב את זה אבל חוץ מלהשליך כמה דברים על המגרש מה יכלו לעשות? אז מה שקורה עכשיו זה ההמשך הישיר של אותו אירוע וכנראה עוד כמה... כל פעם שבאד סיליג הקומישינר של הבייסבול בסביבה שומעים שריקות בוז מסיבה לא מובנת.
גם באנהיים בהכרזת האליפות והענקת הגביע היה אפשר לשמוע את השריקות האלה. היה צריך יותר להתאמץ לשמוע את מחיאות הכפיים. היריבה של אנהיים בגמר האמריקן ליג, המינסוטה טווינס אף הם לא חברים טובים של הקומישינר. סיליג הציע להוריד אותם מהליגה!! אולי הוא ימצא נחמה עם ידידיו מהבית? אההה, איך נאמר את זה -- משחק האולסטאר היה במילווקי והוא מהעיר ומחזיק את הקבוצה הזאת מאחוריי הקלעים. שמה בטח שלא יהיה טוב!! הדבר שיכול לכפר על הדברים האלו הם מניעת השביתה שאיימה לעצור את העונה שכבר התקרבה לסיומה. הבה לא נלמד מהמקרה החריג הזה אך נדע שאם לא ייעשו דברים מצבים לא יפים יכולים להיווצר ועל כן חשוב ללמוד לקחים.
 

SlamminDino

New member
איך נגמר השחקנים?

שמוציאים שחקן אסור להכניס אותו בחזרה!! ולכן לא רצו לעייף את הפיצ´רים האלה שזרקו לאחר האינינג התשיעי, אמנם רק לשניי אינינגס אבל הם באו אולי אחריי מנוחה לא מספקת ולא רצו שהמנג´רים שלהם בקבוצותיהם בליגה יגידו שזה לא בסדר שעכשיו עייפת את השחקן שלי וכל זה. עוד משהו שדפוק במשחקיי אול סטאר הוא שבאינינגס המאוחרים השחקנים המחליפים עולים שהם גם טובים מאוד אך לא בארי בונדס ולא סמי סוסה ולא רודריגז וגם לא ג´יטר. הם משחקים בהתחלה ואם המשחק מגיע לשלביי ההכרעה בעודו צמוד אנו נראה את השחקנים המחליפים בסגל הולכים על הנצחון. רוצים לראות את השחקנים הכי טובים!! לכן אולי כדאי לעשות חוקים מיוחדים בשביל משחק האול סטאר. איכשהו שיהיה מותר להכניס שחקניי שדה למשחק שוב כדיי שנוכל לראות את הכוכבים שאנחנו אוהבים יותר.
 

SlamminDino

New member
אוריליוס ופליקס

שניהם שמות של שחקנים בסן פרנסיסקו ג´איינטס שמוזכרים אצלך מר גלדיאטור נכבד, האדון מקסימוס! ריץ´ אוריליה הוא השורט סטופ ופליקס רודריגז הוא פיצ´ר מחליף שעולה מהבולפן ( ספסל שם הם מחכים להוראה להתחמם ועד אז נהנים עם האוהדים והגרעינים). שניהם שיחקו את שבעת המשחקים בוורלד סיריז!! למה זה מדהים? כי פיצ´ר, גם אם הוא מהבולפן בדרך כלל לא נגיש כל כך הרבה פעמים. מדובר באיש הברזל של הבולפן מאיזור המפרץ בצד של סן פרנסיסקו.
 
למעלה