היי אני חדשה:)

היי אני חדשה:)

היי אני דניאל ואני בת 16.. יוצא לי להסתובב פה בפורום הרבה אז החלטתי להירשם ולהיות קצת יותר פעילה:) אני מאוד מאוד מאודדד אוהבת את בון ג'ובי להקה פשוט מדהימהה!! רציתי לשאול אם יש מצב שעכשיו כשהאלבום החדש עומד לצאת יש מצב שהם יגיעו לארץ?(אני יודעת שהסיכוים קלושים אבלא ני מנסה להיות אופטימית חעחע).. אמממ זהו ניראה לי.. אני אשמח להכיר את כולכם:)
 

LIRONSH100

New member
ברוכה הבאה

מקווה שתקלטי מהר... ובקשר להופעה אין לי מושג אני יודעת שדיויד משגע אותם שנים לבוא לפה ומלא פעמים הם כמעט באו אבל בכל זאת כולם מדברים על מה שיכול להיות בקיץ וזה יכול להפחיד אותם... אם הם יופיעו אני ואילנית כבר אמרנו שאנחנו שאנחנו מקימות שבועיים לפני ההופעה צמוד להופעה... ואילנוש (נו אילנית עבורכם...) קבלה מייל שהם מתכננים סיבוב הופעות חדש....
 
תודה רבההה

וואי אני כל כך מקווה שהם יגיעו!!!!! רגע כבר פורסם איפה הם הולכים להופיע או שעדיין לא?
 
ברוכה הבאה../images/Emo9.gif

אני חגית, בת 17 וחצי מנצרת עילית.. יש אפשרות לעשות עצומה ולהפנות אותה לחברת תקליטים שמייצגת אותה בארץ [או הד ארצי או הליקון, תבדקו] ואז זה כבר לא בידיים שלנו.. השתלבות מהנה
 

LIRONSH100

New member
יש כבר עצומה של שנים כדי להביא

אותם לארץ... יש לי קישור לזה במחשב למעלה...
 
אז פותחים עוד אחד,

נורמלי יותר, שיסחוף אנשים ויועיל במשהו. אם אני לא ידעתי שקיימת עצומה, למה שאחרים ידעו? My Point..
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifברוכה הבאה../images/Emo24.gif

ספרי קצת על עצמך..איזה אלבום /שיר את הכי אוהבת אממ וכן נראה לי שהוא יגיע לארץ למה לא..HAND הגיע ! אני גל :) ובקשר לזה שהם יגיעו.. לא, לא נראה לי שזה יקרה מתישהו
 
חחח טוב אז..

האלבום שאני הכי אוהבת הוא "have a nice day" כי האלבום הזה משולב גם בקאנטרי ושירים יותר אממ רגועים וגם קצת רוק אז אני אוהבת שיש גם וגם.. אממ השירים שאני הכיי אוהבת- "born to be my baby" "living on a prayar" "holywood dreams" וואוו יש ממש ממש מלא אני ממש אוהבת את כולםםם!
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifאין הרבה שאומרים

ש have a nice day הכי אהוב אליהם, אני גם אוהבת אותו מאוד, אבל לא הכי born to be my baby אחד השירים
 
כןן אני יודעת אבל

האמת היא שהתחלתי להיכנס חזק לקטע של בון ג'ובי לפני שנה בערך אולי אפילו פחות וזה היה הדיסק שבדיוק יצא אז עליו הכי חרשתי בהתחלה והכי התאהבתי בו אז לhave a nice day יש פינה חמה בלב שלי חחחחח:)
 
למעלה