דניאל טיאר
New member
היי אני חדשה
היי אני דניאל ואני בת 16.. יוצא לי להסתובב פה בפורום הרבה אז החלטתי להירשם ולהיות קצת יותר פעילה
אני מאוד מאוד מאודדד אוהבת את בון ג'ובי להקה פשוט מדהימהה!! רציתי לשאול אם יש מצב שעכשיו כשהאלבום החדש עומד לצאת יש מצב שהם יגיעו לארץ?(אני יודעת שהסיכוים קלושים אבלא ני מנסה להיות אופטימית חעחע).. אמממ זהו ניראה לי.. אני אשמח להכיר את כולכם
היי אני דניאל ואני בת 16.. יוצא לי להסתובב פה בפורום הרבה אז החלטתי להירשם ולהיות קצת יותר פעילה