אני יודעת שלא תקרא את זה אבל..
אבייייייייייייי
איך אפשר בלעדייך
איך
כשבאתי לפה בתור חדשה לפני כ-7 חודשים, הבנאדם הראשון שאמר לי "ברוכה הבאה" היה אתה, ידעת להצחיק, ללמד דברים, ואין ספק שלמדתי ממך הרבה. אני שמחה שיצא לי להכיר אותך פנים-אל-פנים במפגש פורום האחרון, ואני רוצה להגיד לך - אתה אחלה בנאדם. אני אהבתי, אוהבת ואוהב אותך לנצח
אולי אני לא יצירתית כדי לצטט לך שיר מוכר ואהוב, ואולי אני לא משוררת, אבל רק מילה אחת, אולי נדושה, אולי שחוקה, אבל כנה, ותאמין לי, היא וואחד כנה -
תודה. תודה על הדיבורים המצחיקים במסן, בפורום, על החכמה שלך, שחלקת איתי טיפה ממנה, תודה על השיעורים הקטנים, על הדאחקות, על השנינות שלך, תודה על היותך מי שאתה, וכמובן תודה להורייך שיצרו אותך. (
) למה אבי, הלכת והשארת אותנו יתומים..
אוףףףףף.. למה
תתחבר מדי פעם למסן, תענה לטלפונים, ואל תעיז לשכוח אותנו
אין לי יותר מה להגיד, כי כל מה שהיה לומר נאמר.. עשית לי חור בלב, אבל אני בטוחה שתמלא אותו בצלצול טלפון, או בקריאה מהמסן.. כי אני לא אשכח אותך אפעם אבי, לעולם לא
אז.. זו עת להיפרד, זהו זמן ללכת.. אוהבת אותך לנצח, ומתה עלייך..
, דניאלה..
נ.ב.אני ואתה יודעים מה הלך במסן.. אז אתה בטח זוכר על מה אני מודה לך.. ועל מה אני פה דיברתי..