היו שלום...

black robe

New member
היה שלום, אבי../images/Emo24.gif../images/Emo63.gif

היה נעים מאוד להכיר אותך. מקווה שתחזור מהר
נתגעגע אליך כאן... להתראות, אבי
 
משונא פרידות../images/Emo7.gif אז לא אאריך במילים

אישית אני לא מכיר אותך, ולא אשקר שאני מצטער על כך. אתה נשמע בן אדם מאוד חברתי. אבי אתה מיוחד לטובה, יש לך אישיות יפה, אתה b, אתה דתי, אתה די פוטוגני
"סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר" זה נגמר פה ומתחיל שם. אז זה לא מגילה כמו של השאר, זה די מתומצת, אבל זה יפה!!!
 

shaya23

New member
אני זוכרת מהשרשור הזה

שדיברו על איזה מזל כל דמות.. :] --זיכרון טוב מדי.. בעיה רצינית שלי--
 

DirtySpirit

New member
תודה על תרומתך... ביי.

[נתגעגע אומשו] אבל למה לוקחים לך את האינטרנט?X:
 
ואני לא ראיתי אותך נטול ציפורן!

באמת שחבל כי אתה תורם לפורום ומשקיע ורואים את זה. מה עם קפה אינטרנט וספריות? לך עכשיו לאיזה קפה אינטרנט נידח ותזמין שוקו ככה שהם לא יוכלו לגרש אותך! או שפשוט תתנחל בספריות שוממות או משהו. בכול מקרה, היה כיף להכיר אותך ואתה בחור נהדר וחבל שאתה עוזב.
 

yakovf2

New member
רק עכשיו ראיתי את ההודעה.

נכון שאנחנו לא כל כך מכירים,אבל אני יודע לזהות בחור טוב כשאני פוגש באחד כזה. ואתה ללא ספק אחד כזה.לא כל אדם זוכה לתגובות חמות ומרגשות כמו שאתה קיבלת,רק אנשים מיוחדים זוכים לכך.חבל שלא אוכל להכיר אותך יותר לעומק,אני באמת מקווה שתצליח למצוא דרכים לשמור על קשר עם הפורום. נתת במשך שנה את אהבתך לפורום ועכשיו תורו של הפורום להכזיר לך אהבה. כמו שבפורום הזה שמחים לקבל אנשים חדשים,כך גם עצובים מאוד להיפרד מאנשים ותיקים.אני לא יגיד לך שלום,אני יגיד רק להיתראות,כי אני מקווה שעוד תתראה עם כולנו ולא רק במפגשים אלה גם כאן בפורום. אז להיתראות ודרך צלחה !
(שחק אותה קול תמיד)
 
אני יודעת שלא תקרא את זה אבל..

אבייייייייייייי
איך אפשר בלעדייך
איך
כשבאתי לפה בתור חדשה לפני כ-7 חודשים, הבנאדם הראשון שאמר לי "ברוכה הבאה" היה אתה, ידעת להצחיק, ללמד דברים, ואין ספק שלמדתי ממך הרבה. אני שמחה שיצא לי להכיר אותך פנים-אל-פנים במפגש פורום האחרון, ואני רוצה להגיד לך - אתה אחלה בנאדם. אני אהבתי, אוהבת ואוהב אותך לנצח
אולי אני לא יצירתית כדי לצטט לך שיר מוכר ואהוב, ואולי אני לא משוררת, אבל רק מילה אחת, אולי נדושה, אולי שחוקה, אבל כנה, ותאמין לי, היא וואחד כנה - תודה. תודה על הדיבורים המצחיקים במסן, בפורום, על החכמה שלך, שחלקת איתי טיפה ממנה, תודה על השיעורים הקטנים, על הדאחקות, על השנינות שלך, תודה על היותך מי שאתה, וכמובן תודה להורייך שיצרו אותך. (
) למה אבי, הלכת והשארת אותנו יתומים..
אוףףףףף.. למה
תתחבר מדי פעם למסן, תענה לטלפונים, ואל תעיז לשכוח אותנו
אין לי יותר מה להגיד, כי כל מה שהיה לומר נאמר.. עשית לי חור בלב, אבל אני בטוחה שתמלא אותו בצלצול טלפון, או בקריאה מהמסן.. כי אני לא אשכח אותך אפעם אבי, לעולם לא
אז.. זו עת להיפרד, זהו זמן ללכת.. אוהבת אותך לנצח, ומתה עלייך..
, דניאלה..
נ.ב.אני ואתה יודעים מה הלך במסן.. אז אתה בטח זוכר על מה אני מודה לך.. ועל מה אני פה דיברתי..
 
../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif

זה פשוט עצוב, ומרגש. הודעה הפרידה הכי מרגשת שקראתי עד פה. אבל יהיה בסדר, יש אסמאסים, ויש פלאפונים, ויהיה אוקיי. *כ"כ לא מתאים לי להיות אופטימית בעע*
 
למעלה