היו שלום...

אם יודיעו לי על המפגשים, אני אבוא.

אני אנסה, כל החופש הגדול.
הבעיה היא שהשנה אני נכנס לכיתה י"א, כיתה שיש בה הרבה חומר ללמוד ואמא יודעת את זה. היא לא תביא לי מחשב עם אינטרנט, כשיש לי לפחות 12 בגרויות השנה, אבל אני אנסה בכל מקרה.
 

2 Mיכל

New member
גם לי היו המון בגרויות בי"א וגם ממש

חשובות (כל אנגלית, שני שאלונים במתמטיקה ועוד) ונכון שלא יכלתי לשבת שעות מול המחשב, אבל זה לא אומר שאי אפשר בכלל...
 
אוף..הורים מבאסים../images/Emo10.gif

אולי תראה להם את השרשור ואולי הם יסכימו עוד קצת? בכל מקרה,תרמת המון לפורום וכל הכבוד לך. יש לך את המסנג'ר שלי
ועכשיו יהיה לך יותר זמן ללימודים
אז שיהיה
ממני.
 

saaror

New member
יש מצב לא הבנת משהו

אם אין לו אינטרנט,המסנג'ר לא ממש יהיה שימושי.
 
תקרא שוב את מה שהוא כתב,

הוא נתן ת'כתובת מסנג'ר ואייסיקיו והוא אמר שהוא יתחבר מתישהו ממקום נידח.
 

Sakai Shana

New member
אביייייייי!#VFTRERY>GFD

אתה מדבר כאילו זה סוף או משהו. לך לחברים שיש להם אינטרנט! תתחבר מאיפה שאפשר! קפה אינטרנט או משהו! חמוד, יש מנהלים שאין להם אינטרנט. זה שלא יהיה לך אינטרנט ביום-יום זה לא אומר שאתה עוזב...
יקירי, מתהעליך, אנחנו נשאר בקשר, זה בטוח. לאבלאלבלאבלאבלאבלאבלאבבבב!
~
לכן דארלינג, אל תהיה עצוב, זה כ"כ כ"כ לא הסוף. וכמו שאמרתי- לאב יא 3> תשמור על עצמך ותנסה לא להתפגר ביהוד.
 

Sakai Shana

New member
ואגב...

חסר לך אם אני רואה שהגבת לי הודעה כמו "אני לא אשכח אותך. אוהב אותך. להתראות." אומשו כזה. אני רוצה תגובה שמחה! כי אין על מה להיות עצוב! [:
 
../images/Emo3.gif את מיוחדת, את... ../images/Emo6.gif

וואי, הכרתי אותך למשך שבועיים ככה. ואת בנאדם מקסים.
באמת!
אוך, איך אני אכתוב תגובה שמחה?!
*חושב*
לא יוצא לי, אז אני פשוט אוותר. חמודה. ^^
לאביו טו
אני באמת אנסה לא להתפגר ביהוד.
ואני אנסה גם למצוא מקום להתחבר לאינטרנט. אממ, יש לי אופציה להתנחל אצל חברים שלי שיש להם אינטרנט [כמעט כולם], אבל בעיה היא ש... אני לא אוהב להתנחל אצל חברים שלי.
"אני לא אשכח אותך. אוהב אותך. להתראות."
*בורח*
 

Sakai Shana

New member
ברחברחברחברח כל עוד נפשך בך!!F%$JH

*בועטת בך* [סתם נו.
] יאאאי איזה חמוד 3> תודה! ו...תעשה לאחים הקטנים שלהם בייביסיטר. או שתציע להם לנסוע לסופ"ש איפשהו ושאתה תשמור על הבית.
 
הו,

כל כך חבל. אתה חתיכת נכס לפורום, והאבדה היא משמעותית
באמת שמיותר לציין את תרומתך היומ-יומית לפורום, ושתחסר מאוד לכולנו. נתאמץ לשמור על קשר, בהצלחה
.
 
../images/Emo2.gif

*לא מצליחה לעכל* כשכתבת שתנטוש בשיא, הזכרת לי ממש את דמבלדור.
היה שלום.
 
למעלה