Looking4CoolName
New member
אם יודיעו לי על המפגשים, אני אבוא.
אני אנסה, כל החופש הגדול.
הבעיה היא שהשנה אני נכנס לכיתה י"א, כיתה שיש בה הרבה חומר ללמוד ואמא יודעת את זה. היא לא תביא לי מחשב עם אינטרנט, כשיש לי לפחות 12 בגרויות השנה, אבל אני אנסה בכל מקרה.
אני אנסה, כל החופש הגדול.