היו ימים

אלמרה

New member
לא זה בסדר...

"קולן" זה שם מטעה... הם מתכוונים למכשיר הפשוט שמשמיע צליל קבוע איתו מאפסים ומכוונים את כלי הנגינה...
 

אלמרה

New member
נכון!! אחד הביצועים היפים של השיר

הזה הוא שלהם. בינתיים מצאתי לך את זה. ולצערי אין ידי משגת את השיר המבוקש, ניסיתי באמת.
 

עפיפiנט

New member
היו ימים בהם...

בכדי לראות פס קטן של תחת, היית צריך להוZיZ הרבה תחתון היום בכדי לראות קצת תחתון, צריך להוZיZ הרבה תחת. סגרו את אתא טכסטיל פיטרו ת'עובדים והותירו הרבה טיZים חשופים.
<מוגש לכם מטעם מועצת הפירות>
 
../images/Emo13.gif ואותי דווקא ענין לדעת...איפה...

בדיוק ישב הצלם לזוית התמונה הזאת. ויש כאלה שגם החוט בשבילם... זה הרבה מידי.
 
למעלה