אווו.......שאני טועה....
א אלמרה New member 22/5/06 #22 לא זה בסדר... "קולן" זה שם מטעה... הם מתכוונים למכשיר הפשוט שמשמיע צליל קבוע איתו מאפסים ומכוונים את כלי הנגינה...
לא זה בסדר... "קולן" זה שם מטעה... הם מתכוונים למכשיר הפשוט שמשמיע צליל קבוע איתו מאפסים ומכוונים את כלי הנגינה...
ה המפוזרת מכפר אזר New member 22/5/06 #23 יש להם איזה שיר, גוגולי גוגול שאני מחפשת שנים..... אם אתה מכיר אותם אולי תדע איפה אני יכולה למצוא אותו?
יש להם איזה שיר, גוגולי גוגול שאני מחפשת שנים..... אם אתה מכיר אותם אולי תדע איפה אני יכולה למצוא אותו?
א אלמרה New member 22/5/06 #25 נכון!! אחד הביצועים היפים של השיר הזה הוא שלהם. בינתיים מצאתי לך את זה. ולצערי אין ידי משגת את השיר המבוקש, ניסיתי באמת.
נכון!! אחד הביצועים היפים של השיר הזה הוא שלהם. בינתיים מצאתי לך את זה. ולצערי אין ידי משגת את השיר המבוקש, ניסיתי באמת.
ע עפיפiנט New member 22/5/06 #27 היו ימים בהם... בכדי לראות פס קטן של תחת, היית צריך להוZיZ הרבה תחתון היום בכדי לראות קצת תחתון, צריך להוZיZ הרבה תחת. סגרו את אתא טכסטיל פיטרו ת'עובדים והותירו הרבה טיZים חשופים. <מוגש לכם מטעם מועצת הפירות>
היו ימים בהם... בכדי לראות פס קטן של תחת, היית צריך להוZיZ הרבה תחתון היום בכדי לראות קצת תחתון, צריך להוZיZ הרבה תחת. סגרו את אתא טכסטיל פיטרו ת'עובדים והותירו הרבה טיZים חשופים. <מוגש לכם מטעם מועצת הפירות>
ח חללית האם1 New member 23/5/06 #28 ../images/Emo13.gif ואותי דווקא ענין לדעת...איפה... בדיוק ישב הצלם לזוית התמונה הזאת. ויש כאלה שגם החוט בשבילם... זה הרבה מידי.
../images/Emo13.gif ואותי דווקא ענין לדעת...איפה... בדיוק ישב הצלם לזוית התמונה הזאת. ויש כאלה שגם החוט בשבילם... זה הרבה מידי.