michelle 33
New member
היום שאחרי..
ניקי, לארה והוריקן... קשה היה להרגע מהיום של אתמול.. כל כך הרבה כאב..שגם הזמן לא יקהה.. נותרתי חסרת אונים מול הכאב..לא יכולתי שלא לחוש את הכאב הגלום... אבל אילו רק יכולתי ניקי...רק לחבק אותך...ורק להגיד לך.... ``הייתי בסרט הזה...`` אבל הייתי שם איתך...שתקנו...בכינו... ולך הוריקן....תודה על נוכחותך שם איתנו...על מילים שתמכו...שנתנו להבין שאנחנו לא לבד גם שעצוב וכואב שם בפנים... וחייבת ( איך לא?) לכתוב משהו... החשוב הוא להכיר בכך אם אנו מבינים עד תום מי אנו או מה יקרה לנו אחרי המוות. התכלית שלנו היא לצמוח כבני אנוש, להתבונן לתוך עצמנו. לגלות את מקור השלווה, המחשבה והעוצמה, שהוא האני הפרטי שלנו, ולהתבסס עליו. אז נוכל להגיע אל האחרים באהבה, בהשלמה ובסבלנות, מתוך תקווה שנוכל להגשים את עצמנו יחד. ולסיום...משהו שמעסיק אותי ואני קוראת לו `` התחלה``: בכל יום אני מבטיחה לעצמי שלא אנסה לפתור את כל בעיות חיי בבת אחת. אף לא אצפה מכם לעשות זאת. בתחילת כל יום אשתדל ללמוד משהו חדש על עצמי, עליכם, ועל העולם שאני חיה בו, כך שאוכל להמשיך ולהתנסות בכל הדברים, כאילו רק עכשיו הם באו לעולם. אוהבת מאוד... מחבקת, ומרגישה... מישל
ניקי, לארה והוריקן... קשה היה להרגע מהיום של אתמול.. כל כך הרבה כאב..שגם הזמן לא יקהה.. נותרתי חסרת אונים מול הכאב..לא יכולתי שלא לחוש את הכאב הגלום... אבל אילו רק יכולתי ניקי...רק לחבק אותך...ורק להגיד לך.... ``הייתי בסרט הזה...`` אבל הייתי שם איתך...שתקנו...בכינו... ולך הוריקן....תודה על נוכחותך שם איתנו...על מילים שתמכו...שנתנו להבין שאנחנו לא לבד גם שעצוב וכואב שם בפנים... וחייבת ( איך לא?) לכתוב משהו... החשוב הוא להכיר בכך אם אנו מבינים עד תום מי אנו או מה יקרה לנו אחרי המוות. התכלית שלנו היא לצמוח כבני אנוש, להתבונן לתוך עצמנו. לגלות את מקור השלווה, המחשבה והעוצמה, שהוא האני הפרטי שלנו, ולהתבסס עליו. אז נוכל להגיע אל האחרים באהבה, בהשלמה ובסבלנות, מתוך תקווה שנוכל להגשים את עצמנו יחד. ולסיום...משהו שמעסיק אותי ואני קוראת לו `` התחלה``: בכל יום אני מבטיחה לעצמי שלא אנסה לפתור את כל בעיות חיי בבת אחת. אף לא אצפה מכם לעשות זאת. בתחילת כל יום אשתדל ללמוד משהו חדש על עצמי, עליכם, ועל העולם שאני חיה בו, כך שאוכל להמשיך ולהתנסות בכל הדברים, כאילו רק עכשיו הם באו לעולם. אוהבת מאוד... מחבקת, ומרגישה... מישל