היום שאחרי..

michelle 33

New member
היום שאחרי..



ניקי, לארה והוריקן... קשה היה להרגע מהיום של אתמול.. כל כך הרבה כאב..שגם הזמן לא יקהה.. נותרתי חסרת אונים מול הכאב..לא יכולתי שלא לחוש את הכאב הגלום... אבל אילו רק יכולתי ניקי...רק לחבק אותך...ורק להגיד לך.... ``הייתי בסרט הזה...`` אבל הייתי שם איתך...שתקנו...בכינו... ולך הוריקן....תודה על נוכחותך שם איתנו...על מילים שתמכו...שנתנו להבין שאנחנו לא לבד גם שעצוב וכואב שם בפנים... וחייבת ( איך לא?) לכתוב משהו... החשוב הוא להכיר בכך אם אנו מבינים עד תום מי אנו או מה יקרה לנו אחרי המוות. התכלית שלנו היא לצמוח כבני אנוש, להתבונן לתוך עצמנו. לגלות את מקור השלווה, המחשבה והעוצמה, שהוא האני הפרטי שלנו, ולהתבסס עליו. אז נוכל להגיע אל האחרים באהבה, בהשלמה ובסבלנות, מתוך תקווה שנוכל להגשים את עצמנו יחד. ולסיום...משהו שמעסיק אותי ואני קוראת לו `` התחלה``: בכל יום אני מבטיחה לעצמי שלא אנסה לפתור את כל בעיות חיי בבת אחת. אף לא אצפה מכם לעשות זאת. בתחילת כל יום אשתדל ללמוד משהו חדש על עצמי, עליכם, ועל העולם שאני חיה בו, כך שאוכל להמשיך ולהתנסות בכל הדברים, כאילו רק עכשיו הם באו לעולם. אוהבת מאוד... מחבקת, ומרגישה... מישל
 
מישל,זאת את מצ`ט?????????????



את ההוכחה החייה לכמה הצ`ט מכזב וכוזב כי שם כולם כנראה משתדלים מאד להתעלות על עצמם ואילו כאן בפורום אנו מתחילים להכיר את האדם מבפנים,על מעלותיו וחסרונותיו,על שמחותיו ועל עצבונותיו. עד היום ראית בעיני רוחי דמות אחרת.......
 

michelle 33

New member
למה הפליאה?



כן ארבלון ( מי עוד קוראת לך כך?) כן זאת אני מישל בת 33 שמחה שאתה נהנה ביי
 
התמיהה והפליאה הסתיימו באדום



מישל האחרת! לפני חודש שנחתתי בצ`ט לא היתה הכרותנו משביעת רצון מבחינתי.המילים שזרקת בחלל הצ`ט הכללי לא נגעו בי כלל והנה הפורום הוא בסופו של דבר אשר קירב אותנו אחד לשני והיום אני יודע מי זו מישל. אודה שהיום שהתמונה שלמה באמת שמבחינתך אין שום מניעה להשתולל קצת בצ`ט אך בתקווה שלא יגבר הגולם על יוצרו. שמח על הכרותנו.
 

הצופה

New member
מישלי



מסתבר שמאחורי המסיכה המצחיקה מסתתרת דמות מבריקה ומאחורי השק שינה יש גם לב ענק
 
למעלה