אני חושב שאתה טועה, ואסביר מדוע.
בסיסים בדרום יש דיי והותר, לא כולם נמצאים דרומית לבאר שבע. אם אתה מוציא אוטובוס לדרום הרחוק שבו יהיו גם כאלו שיירדו במרכזית באר שבע, הדבר מיותר. מכיוון שלא כל האוטובוס ימשיך לבסיסי הדרום הרחוקים. בקשר לצאלים, אין סיבה לעקוף את באר שבע דרך כביש עוקף באר שבע, לצאלים נוסעים דרך מועצה איזורית אשכול (אופקים והאיזור) אם כבר באים מכביש 6, פונים בבית קמה לכיוון משמר הנגב ומשם ממשיכים לצאלים. אבל תבין, כך אתה מייצר בעצם קווים משניים מידי. תחשוב על זה שעכשיו במקום לשים אוטובוס אחד דרומה, אתה שם 4 רציפים כאשר אחד לצאלים, האחר לערד ובסיסי ירוחם, האחר לבסיסי הערבה ואחר לבאר שבע. בשביל זה במיוחד יש את מרכזית מחנה נתן, משם הכל יוצא. זה אולי יהיה יותר נוח לחייל כנסיעה ישירה, אבל עדיין זה פחות אפקטיבי מבחינת היערכות כי איפה ימתינו כל האוטובוסים האלו? ואותו הדבר לבסיסי הצפון וכו'... זה כבר נהיה קווים ישירים בין ערים לבסיסים וזה כבר לא נהיה דבר פשוט לביצוע לטעמי.
אני חושב שאתה טועה, ואסביר מדוע.לא לכולם, רק לגדולים ביותר
אוטובוס שבכלל לא נכנס לבאר שבע אלא עוקף אותה בדרכו לצאלים\שבטה ועוד כמה בסיסים גדולים. היתרון הוא לחסוך לחיילים החלפה, זה גם בזבוז זמן וגם אי-נוחות מיותרת.
בסיסים בדרום יש דיי והותר, לא כולם נמצאים דרומית לבאר שבע. אם אתה מוציא אוטובוס לדרום הרחוק שבו יהיו גם כאלו שיירדו במרכזית באר שבע, הדבר מיותר. מכיוון שלא כל האוטובוס ימשיך לבסיסי הדרום הרחוקים. בקשר לצאלים, אין סיבה לעקוף את באר שבע דרך כביש עוקף באר שבע, לצאלים נוסעים דרך מועצה איזורית אשכול (אופקים והאיזור) אם כבר באים מכביש 6, פונים בבית קמה לכיוון משמר הנגב ומשם ממשיכים לצאלים. אבל תבין, כך אתה מייצר בעצם קווים משניים מידי. תחשוב על זה שעכשיו במקום לשים אוטובוס אחד דרומה, אתה שם 4 רציפים כאשר אחד לצאלים, האחר לערד ובסיסי ירוחם, האחר לבסיסי הערבה ואחר לבאר שבע. בשביל זה במיוחד יש את מרכזית מחנה נתן, משם הכל יוצא. זה אולי יהיה יותר נוח לחייל כנסיעה ישירה, אבל עדיין זה פחות אפקטיבי מבחינת היערכות כי איפה ימתינו כל האוטובוסים האלו? ואותו הדבר לבסיסי הצפון וכו'... זה כבר נהיה קווים ישירים בין ערים לבסיסים וזה כבר לא נהיה דבר פשוט לביצוע לטעמי.