היום הפורום בן 19 שנים

בס״ד
היום הפורום בן 19 שנים



שלום לכל חברות וחברי הפורום

למי מכן/ם שהכנוי "תמיד איתנו" אינו מוכר, אני ממעט לכתוב כאן, אולם הייתי פעיל בפורום מיום הקמתו ועד ספטמבר 2004 כמנהל הפורום יחד עם יעל של עדי.

בת זוגתי ואני חווינו כמו כולן/ם כאן אבדן הריון, והפורום סייע לי רבות להתמודד עם האבדן.מקווה שגם אני סייעתי כפי שסייעו לי.

היום לפני 19 שנים (!), 13 פברואר 2002, החל הפורום את הפעילות הברוכה שלשמה נוצר.

ביום זה אני חש כי עלי לשוב ולציין עד כמה אני מודה באופן אישי לכל חברות וחברי הפורום, אשר תומכות ותומכים ברגעים הקשים ביותר (ולא חסרים כאלו) בתקופה שבסמוך ולאחר האבדן

אילולא החום, התמיכה, האוזן הקשבת והכתף שתמיד נמצאת כאן לבכות עליה ולקבל חיזוק מחברות וחברי הפורום, הרבה נשים וגברים היו חווים את האבדן בצורה פחות נעימה ויותר כואבת.

כפי שכתבו רבות ורבים כאן לפני, אילולא הפורום ההתמודות היתה קשה הרבה יותר.

בנימה אישית, אני חש לשתף את כולכן/ם בתחושתי לגבי האבדן האישי שלי ובכלל...מבין הסטיקרים הרבים שאנו רואים על מכוניות בעת ההמתנה ברמזורים וכו'...אחד מהם אהוב עלי במיוחד ובו כתוב:"תחשוב טוב – יהיה טוב".ברגעים הקשים ביותר שחוויתי, בהם שתי כמו במערה חשוכה בלי פנס...והכל מסביב שחור וקר...תמיד תמיד לא איבדתי את התקווה. תמיד אמרתי לעצמי, יהיה טוב, תהיה אבא, כגודל הכאב כך גודל השמחה שבעתיד מי ייתן ותשמח.

המסר שלי למי שכעת נמצא עמוק בתוך הכאב, הוא להתאבל, לבכות, לעכל את האבדן הקשה...אבל לא לאבד תקווה. האושר בו יבוא...אם רק נחכה לו בסבלנות, על אף שלעיתים ההמתנה כה קשה ומייסרת.

לסיום הרשו לי להודות בשמי ובשמכן/ם לשירה דוד שתחי' מנהלת הפורומים הנוכחית וכל הקודמות לאורך כל שנות קיום הפורום על הניהול החם, האיכותי והתומך של הפורום בהתנדבות מלאה ומכל הלב וכל מנהלות משפחת הפורומים אובדן הריון- תמיכה, הריון לאחר אובדן- תמיכה, הורות לאחר אובדן בעבר ובהווה.

אילולא התמיכה והחום שכה חיוניים למי שמנהל את הפורום, הוא לא היה מגיע לאן שהגיע אחרי כל כך הרבה שנים, והודות לצוות ניהול הפורומים בעבר ובהווה (שירה)אני חש כי הפורום מהווה בית חם וחשוב מאין כמותו!

מכל הלב , תמיד שלכן/ם ומי ייתן וכל שתבקשו לו יהי

תמיד תמיד איתנו
 

שירהד1

Member
מנהל
תודה על המילים החמות והמרגשות.
בהזדמנות זו, אני שבה ומזמינה נשים וגברים לשתף, לספר, לתמוך ולהיתמך.
לצערי הרב, הפורום כמעט ואינו פעיל.
תקופת הקורונה והחודשים שהפורום היה בהשבתה בשל שינויים טכניים במערכת תפוז גרמו להפסקת הפעילות הכה עניפה וגדושה שהיתה פה.
אני נכנסת מדי יום כדי לבדוק האם יש הודעות חדשות או תגובות.

שלכן/ם,
שירה.
 
תודה על ההודעה שלך. כמי שיחסית חדשה כאן, ונמצאת כרגע ברגעים הקשים, אשתדל לא לאבד תקווה.
תודה רבה לשירה.
מקווה שהפורום יחזור לפעילות.
 
שלום שירה
תודה תודה על כל ההשקעה בפורום. מאחל כי הפעילות שבו על אף שאינה רבה תהיה תמיד בבחינת "כל המציל נפש אחת כאילו מציל עולם מלא" כל תמיכה ולו הקטנה ביותר הינה חשובה מאד מאד, אשריך!
 
למעלה