בהחלט תוכנית מפרגנת ונעימה...
אבל לא היה לי צל של ספק שאם את מתארחת שם כך יהיה, גם הקריינית הייתה מאוד נעימה וקבלה את ההסברים באהבה, ותגידי זה העורך דין שאת עובדת איתו...חחחחח...חמודדדדדד! בכל מקרה התוכנית הייתה נפלאה, ואת מירבונת כמו תמיד נותנת את השלווה במסך כל כך נעימה, את יודעת אני זוכרת שאמא שלי זכרונה לברכה ראתה אז גם תוכנית שלך ומיד אחריה התקשרה אלי ואמרה לי תשמעי הביורה הזו מירב כל כך נעימה משרה כל כך שלווה ברור שהמרכז ילך לה ובגדול, זה כל כך חשוב הן לפונדקאיות והן למיועדים, מירבונת, כל הכבוד, אחלה תוכנית אהבתי