היום בתפוז Live

Dafi the Mighty

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo24.gif../images/Emo13.gif

אני מקווה שלא שמתי את זה פעם. נראה לי שלא...
 
היום בתפוז Live ../images/Emo43.gif

סוזאן ופראן, צמד הזמרות הקנדיות שהיו לקלאסיקה ישראלית מקורית וייחודית, שבות לארץ למסע הופעות קצר - חיבוק חם ואוהב לעם בישראל. במסגרת זו תתארחנה הבנות היום ב-19:00 בפורום מוזיקה עברית ישנה וחדשה.
במסגרת שבוע האיכות הלאומי, המרכז הרפואי ת"א במיזם משותף עם מכון התקנים הישראלי ורשת "שילב" להגברת המודעות לאיכות ובטיחות במוצרי תינוקות וילדים, מקיימים כנס לקהל הרחב בנושא בטיחות ואיכות במוצרים לילדים ולתינוקות. הכנס כולל הרצאות והסברים מאנשי מקצוע ומומחים בתחום, תערוכת מוצרים, וכיבוד. הכנס יתקיים ביום חמישי ה- 29.5.03, כ"ז אייר תשס"ג התערוכה תתקיים ברחבת הכניסה של ביה"ח "ליס" ליולדות, המרכז הרפואי ת"א. הכיבוד וההרצאות יערכו באולם ההרצאות של ביה"ח, בבניין המרכזי, קומה 2- חניה חינם בחניון הנהלה, הכניסה מרח´ ויצמן. הכניסה ללא תשלום!!!! לפרטים נוספים
 

*זינה*

New member
../images/Emo32.gifמנצלש"ת../images/Emo32.gif

בקשר לבגרות שהייתה באנגלית: אחת ממשימות הכתיבה שם הייתה לכתוב מכתב רשמי לאחראי על הערוץ המקומי של העיר שלנו, ולהמליץ על סרטים לשדר בה. היה מותר להמליץ על סרטים קיימים, או להמציא סרטים. קודם כל, כתבתי את המכתב לאדם בשם רוב טאפרט, (מישהו מכיר?) והמלצתי על הארי פוטר ואבן החכמים, ועל סרט שנקרא: Xena Warrior Princess and The Magical Star והמצאתי עלילה שלמה... חחח...
ואז, איפה שאמורה להיות הטיוטה, ציירתי את הסמל של זינה, והוספתי את הימים והשעות של סטאר... מי יודע, אולי נקבל זינאי/ת חדש/ה...?
 

shanyz

New member
../images/Emo32.gifמשהו קטנטן:)

היום היה לי מגן במתמטיקה.. הלך לי מזה טוב (תמר? את קוראת? חחהה) ולא תאמינו איזה עצבים.. היה תרגיל בהיסתברות. עכישו יש איזה משהו שלפעמים ה-z צריך להיות עם מינוס... נכון?? בקיצר עשיתי את כל התרגיל שהוא בלי מינוס.. ואז באתי להגש והמרה אומרת לי לבדוק שוב.. אני בודקת ואז מהרהרת בליבי אולי אני צריכה לשנות את זה למינוס.. ושיניתי.. וזה כבר שינה לי את כל התרגיל לגמרי..כאילו את התוצאה הסופית. ואז יש לי שני דפים ביחד.. אחד עם פלוס ואחד עם מינוס.. ולא ידעתי מה להגיש.. הגשתי עם המינוס.. ובסוף הנכון היה עם הפלוס..
בקיצר זו הטעות היחידה שלי (ועוד מקום שירדה לי נקודה אחת אבל היא אמרה שהיא אולי תתעלם אם זו הטעות היחידה- אבל זו לא היחידה אז בעצם היא כן תתחשב בה..אוף) אני ממש מקווה שהיא לא תוריד לי הרבה.. אוף.. זהו, עוד מעט אני נוסעת לדרום ואני חוזרת מחר (יש לבת דודה שלי בת מצווה) אז.. נדבר מחר!!! להיתראות כולם!
 

*neta*

New member
תהני שני

לנו היה היום מגן בהיסטוריה..מפחיד כמה שאנשים כתבו! מחברת וחצי
לא נורמלי זה יותר ממה שרשום בספר ובמחברת הלימוד ביחד. ובנוסף התברר לנו אחרי המגן שלקבוצה של ילדים היה להם את השאלות
בכל מקרה, הלוואי עלי במתמטיקה שהטעות שלי תהיה מינוס ופלוס..שזה לא ידאיג אותך
 

shiri_b

New member
מקווה שתצליחי במגן!

ומזל טוב לבת דודה
סיימתי מגן בידע עם! עכשיו רק את הבגרות וביי ביי היסטוריה+אזרחות!!
 
תפוז Live: למען התלמידים

היום ב-19:30 נארח בפורום אחרי הצלצול את טובה בן ארי, האחראית על זכויות התלמידים במשרד החינוך. הורים ותלמידים כאחד מוזמנים להפנות אליה כבר עכשיו שאלות ולהתייעץ איתה לגבי נושאים הקשורים בבית הספר, ובזכויות התלמידים בו. כולם מוזמנים!
 
למעלה